Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:10:51 GMT

حمایت همه جانبه دولت از بخش‌های مختلف تولیدی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۰۴۸

حمایت همه جانبه دولت از بخش‌های مختلف تولیدی

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر اسحاق جهانگیری در این جلسه با اعلام اینکه برنامه دولت در سال رونق تولید حمایت همه جانبه از بخش‌های مختلف تولیدی است، اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای حمایت ویژه از طرح ها و تولیدات صادرات محور، طرح های محرک و پیشران اقتصاد، بخش مسکن و تولیدات اشتغال زا و زودبازده بویژه در بخش کشاورزی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که برخی وزرا و نمایندگان دستگاههای ذیربط نیز حضور داشتند، با عنایت به اینکه بخش قابل توجهی از تسهیلات بانکها در پایان سال صرف تامین سرمایه و قراردادهای موجود و سایر اولویت‌های تعیین شده نظیر خسارت دیدگان سیل و غیره خواهد شد؛ مقرر شد رییس کل بانک مرکزی جلسات ویژه‌ای با بخش‌های صنعت، کشاورزی، مسکن و گردشگری برگزار و ضمن نهایی کردن اولویت‌های سال ۹۸ برای حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع بانکی برنامه ریزی ویژه ای در چهار حوزه فوق انجام دهند و تصمیمات را ابلاغ کنند.

در این نشست همچنین مقرر گردید جلسات دیگری برای حل مشکلات مالیاتی، تامین اجتماعی، بهبود فضای کسب و کار و غیره در جهت رونق تولید برگزار شود.

همچنین معاون اقتصادی رییس جمهور ماموریت یافت برنامه ویژه ای برای افزایش سرمایه گذاری تدوین و ارائه نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رییس جمهور صنعت مسکن معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم