Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور ۲ تیم آنست و جست‌وجو و نجات هلال احمر تهران در عملیات جست و جوی دختربچه ۲ ساله گمشده در قلعه نو خبر داد. کسانیکه از سرنوشت این دختربچه خبر دارند با پلیس تماس بگیرند.

به گزارش رکنا تیم آنست هلال‌احمرشاهین فتحی با اعلام این خبر افزود: روز گذشته و در پی درخواست خانواده کودک گم شده در قلعه نو، تیم آنست هلال احمر پیشوا و یک تیم جست و جو و نجات از هلال احمر شهر ری در عملیات جست و جوی کودک ۲ ساله حضور داشتند و منطقه قلعه نو با حضور این دو تیم مورد بررسی و جست و جو قرار گرفت، اما اثری از کودک گم شده یافت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا حسینی که یک سال و ۸ ماه سن دارد، حوالی ساعت ۷ غروب دوشنبه، ۲۵ شهریورماه به همراه خواهر ۸ ساله خود برای بازی از خانه شان واقع در منطقه قلعه نو خارج می‌شوند، اما در بازگشت، او وارد خانه نشده و خواهر بزرگتر پس از لحظاتی متوجه غیبت این کودک می‌شود. تیم‌های تخصصی نیروی انتظامی همچنان در جست و جوی این کودک هستند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر خبر داد.

غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به گم شدن نوجوان ۱۶ ساله در جنگل‌های رامسر اظهار کرد: این حادثه امروز، پنجشنبه ششم اردیبهشت اتفاق افتاد که مراتب مفقود شدن این نوجوان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: تیم هلال‌احمر رامسر بعد از اعزام تیم امدادی و حضور در منطقه پس از دو ساعت جست‌وجو، این نوجوان را پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خاطرنشان کرد: این کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر پیدا شد.

کد خبر 747956

دیگر خبرها

  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز