Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@06:24:58 GMT

سرلشکر موسوی با خانواده شهید محمد مرادی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۵۳۵

سرلشکر موسوی با خانواده شهید محمد مرادی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر  سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در ادامه بازدید از یگان های ارتش در شهرضا با حضور در منزل پدر شهید محمد مرادی از شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده کل ارتش در این دیدار  که به همراه امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و دیگر فرماندهان انجام شد، ضمن تجلیل از مقام شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، صبر و استقامت خانواده شهدا را الگو گرفته از حضرت زینب سلام الله علیها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تکریم خانواده معظم شهید مرادی گفت: ما وامدار شهدای والامقام و خانواده آن بزرگواران هستیم و امیدواریم خداوند توفیق خدمت به این عزیزان و ادامه دادن راه روشن شهدا را به ما عنایت فرماید.

 گفتنی است شهید محمد مرادی در سال ۱۳۶۲ در شهرضا بدنیا آمد و در سال ۱۳۸۰ وارد ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، این شهید والامقام در دهم مرداد سال ۱۳۹۵ پس از ۱۵ سال خدمت در ارتش، در عملیات مستشاری در سوریه به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

کد خبر 4723144 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ حیدری عبدالرحیم موسوی ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف اسحاق جهانگیری وزارت امور خارجه ایران هیئت دولت دولت دوازدهم انقلاب اسلامی ایران محمد جواد ظریف شورای نگهبان حجت الاسلام حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام