Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

بگوویچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور گفت: برای من قابل افتخار است که با تیم تراکتور بازی داریم، تراکتور را از سال اول حضور در ایران می‌شناسم و بازیکنان خوبی از تبریز همانند کریم باقری، ستار همدانی، سیروس دین محمدی، یونس باهنر، رسول خطیبی و ....  می شناسم و خوشحالم که در شهر زیبا و خوب تبریز به مصاف تیم تراکتور می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آذربایجان منطقه فوتبال‌خیزی است و بازیکنان خوبی را دارد و الان 5 بازیکن از آذربایجان در تیم گل‌گهر بازی می‌کنند و این منطقه بازیکنان خوبی را دارد.

وی گفت: من 8 سال در لیگ برتر کار کردم و بیشتر از 270 بازی در روی نیمکت نشستم و برایم گذشته مهم نیست و به آمار توجه ندارم. تراکتور تیم بزرگی است و بازیکنان و مربی خوبی دارد.

سرمربی گل گهر سیرجان افزود: من مربی ترسویی نیستم حتی اگر برابر بارسلونا هم بازی کنیم، نمی‌ترسم. اگر تراکتور تیم بهتری از ما باشد تبریک می‌گویم و ما هم تلاش خواهیم کرد که بازی را ببریم و تراکتور تیم بزرگی و قابل احترامی است و کار سختی را برابر این تیم پیش رو داریم‌.

وی گفت: امیدوارم فردا هر تیمی که بازی بهتری را انجام می‌دهد برنده شود و از مدیران باشگاه گل گهر تشکر می‌کنم که امکانات خوبی را برای تیم فراهم کرده است. تیم ما تجربه حضور در لیگ برتر ندارد و اولین حضور این تیم در لیگ برتر است و سیاست ما حفظ تیم در سال اول حضورش است و اگر بتوانیم بهتر بازی کنیم می توانیم به کسب رتبه های بهتر امیدوارم باشیم و همیشه شعارم این بوده است که بهتر و بهتر باید کار کنیم و امیدوارم روزی فوتبال سیرجان هم جزو مناطق فوتبال خیز کشور شود.

بگوییچ گفت: وقتی شنیدیم که بازی تراکتور قرار است بدون تماشاگر برگزار شود ناراحت شدم. تمام بازی فوتبال و تلاش بازیکنان و مربیان به خاطر تماشاگران است و خیلی خوشحال هستم که فردا تماشاگران تیم تراکتور حضور خواهند داشت و فوتبال یعنی هوادار و ما فوتبال را برای هواداران بازی می‌کنیم و از کسانی که تصمیم گرفتند که محرومیت تیم تراکتور لغو شود، تشکر می‌نمایم.

وی گفت: آقای دنیزلی مربی بزرگ و باتجربه‌ای است و خط دفاعی خوبی را دارد و ما هم تلاش می‌کنیم روزنه‌ای ایجاد کرده و به تیم تراکتور گل بزنیم.

وی افزود:»خیلی خوشحال که به فوتبال ایران خدمت کرده و بازیکنان خوبی را به تیم ملی داده‌ام و در مورد مدعیان قهرمانی زود است اعلام کنیم اما تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و شهر خودرو از مدعیان بوده و شانس استقلال برای قهرمانی از این 4 تیم کمتر است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!