Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان از اختصاص اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون تومان به شهرداری‌های بسطام، مجن و کلاته خیج با هدف توسعه شهری خبر داد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، علیرضا آشناگر در حاشیه سفر 2 روزه به شاهرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی و آشنایی با مشکلات مردم از جمله اهدافی است که در اولویت سفر به نقاط مختلف استان سمنان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش می‌کنیم از نظرات مردم و مؤثران هر شهر، بخش و روستا نهایت استفاده را در حل‌وفصل مشکلات هر منطقه و توسعه مناطق مختلف استان انجام دهیم.

7 کیلومتر جاده فرعی منتظر همت مسئولان؛ هزینه‌کرد 13 میلیارد تومان در راه‌های روستایی ممسنیاعتبارات اجرای طرح‌های آبخیزداری و بیابان‌زدایی استان کرمان 2 برابر شد850 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی محور پلدختر به خرم‌آباد نیاز است

استاندار سمنان با بیان اینکه برای برطرف کردن مشکلات و محدودیت‌های نقاط مختلف استان از ظرفیت‌های مالی و اداری موجود استفاده می‌کنیم گفت: مردم باید در جریان مسائل دولت و دولت نیز باید در جریان مسائل مردم قرار داشته باشد.

آشناگر به ظرفیت‌های مجن از جمله آبشار این شهر و مجموعه باغات آن اشاره کرد و گفت: تهیه طرح جامع توسعه گردشگری شهر مجن باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف معنوی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی برای تقریب مذاهب، جذب گردشگر و تولید ثروت استفاده شود.

استاندار سمنان اظهار داشت: هرگونه هزینه کرد در حوزه گردشگری در حقیقت سرمایه‌گذاری برای توسعه همه‌جانبه استان سمنان، توسعه اقتصادی، ارتقای سطح کسب‌وکار و تقویت معیشت مردم است.

آشناگر با اشاره به اینکه برخی از شهرستان‌های استاندار ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه اشتغال برخوردار هستند که باید موردحمایت و مساعدت قرار گیرند تا روند رو به رشد آن تداوم یابد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد