Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@05:29:58 GMT

زرینچه: حریف دست و پابسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۱۷۹

زرینچه: حریف دست و پابسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم

جواد زرینچه روز پنچشنبه در حاشیه تمرین استقلال اظهار داشت: استقلال در این فصل بدشانس بوده است وگرنه نتایج بهتری را کسب می‌کرد.

وی افزود: نمی‌خواهیم نتایج استقلال را گردن داوران بیندازیم اما اشکالات داوری برای ما وجود داشته است و از این بابت لطمه خورده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال احتیاج به زمان دارد تا بتواند شکل واقعی‌اش را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته داشته است.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارید استقلال در زمین بازیکن باتجربه و بزرگ‌تر ندارد، گفت: کاملا با این موضوع موافق هستم. زمانی در استقلال بزرگتر همه کاره این تیم بود.

وی افزود: در حال حاضر وریا غفوری کاپیتان استقلال است. او آرام و ساکت است. استقلال به بازیکنی همچون پژمان منتظری نیاز دارد.

سرپرست استقلال درباره پیراهن‌هایی که وریا غفوری پیش از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان به بازیکنان تیمش داد اعلام کرد: باشگاه استقلال در جریان این اتفاق نبود. مسولان برگزار کننده مسابقه گفتند نمی‌توانید با این پیراهن‌ها به زمین بروید. بازیکنان این پیراهن‌ها را پوشیده بودند و با مسولیت من به زمین رفتند.

زرینچه تاکید کرد: اگر مسولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اخطار دوم فرشید اسماعیلی را پاک کنند او در شهرآورد به میدان خواهد رفت در غیر این صورت از بازیکن دیگری استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: برای پرسپولیس حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و به طور حتم برای پیروزی در شهرآورد به زمین خواهیم رفت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وریا غفوری باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی می‌رود که در پنج بازی اخیر مقابل این حریف برنده بوده و به لحاظ آماری برتری چشم‌گیری بر حریفش داد، اما شرایط این مسابقه از سوی هر دو تیم کاملا ویژه خواهد بود. 

شاید این سخت‌ترین بازی پرسپولیس در پنج هفته پایانی و مقطع آخر فصل باشد. روزی که پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت و در شرایطی که حریف برای فرار از سقوط می‌جنگد حق لغزش و امتیاز دادن ندارد.

نساجی تحت هدایت ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده و نتیجه فوق‌العاده‌ای هم به دست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان پرستاره را متوقف کردند، سپس در خانه مقابل تراکتور پیروز شدند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را شکست دادند و باز هم گل نخوردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد.

با این وجود آمار نتایج پرسپولیس مقابل این رقیب در پنج بازی آخر فوق‌العاده بوده است. پرسپولیس در پنج بازی متوالی مقابل نساجی برنده بوده و غالباً نتایج درخشانی گرفته است. در این برد‌ها دو پیروزی فوق‌العاده فصل قبل که با نتایج ۵ بر یک و چهار بر صفر رقم خورد بهترین نتایج سرخ‌ها مقابل حریف شمالی بوده است.

پیروزی‌های دو بر یک و سه بر یک دو فصل قبل هم این آمار را بهتر کرده ضمن اینکه سرخ‌ها در نیم فصل اول لیگ جاری هم با یک گل مقابل نساجی پیروز شدند تا با آمار پیروزی‌های صد درصدی مقابل نساجی طی ۵ نبرد آخرشان که ۱۵ گل زده‌اند و تنها ۳ گل دریافت کرده‌اند دست بالا را داشته باشند، اما به نظر می‌رسد این بازی شرایطی کاملاً ویژه خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده