Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@18:53:10 GMT

نمایشگاه گنج مقدس در رشت راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۲۳۵

نمایشگاه گنج مقدس در رشت راه اندازی می شود

مهدی پور از افتتاح نمایشگاه گنج مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «کامیار مهدی پور» امروز( پنج‌شنبه، 28 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگشت هفته دفاع مقدس تدوین و اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه گنج مقدس یکی از برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس است، گفت: این نمایشگاه یک‌شنبه(۳۱ شهریور) همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت برپا می‌شود.

 

مهدی پور به برنامه‌های ویژه نمایشگاه گنج مقدس اشاره و اذعان کرد: حضور راویان برجسته کشوری، برپایی مسابقه، سرود، نشست کتابخوانی با موضوع آب هرگز نمی‌میرد، برپایی یادواره شهدا با محوریت مدافع حرم شهید بابک نوری، ارائه خدمات ویزیت رایگان، ارائه محصولات فرهنگی و .... از اهم برنامه‌های نمایشگاه است.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب 34 غرفه با حضور نهادهای نظامی و نیروهای مسلح، سمن‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط با برنامه‌های متنوع برپا می‌شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند از یکشنبه (31 شهریور) از ساعت 9 صبح تا 12 و عصرها از ساعت 16 عصر تا 23 شب به میدان شهدای ذهاب رشت جهت بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نمایشگاه گنج مقدس مراجعه کنند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل هفته دفاع مقدس اربعین حسینی شیراز عزاداری محرم پیاده روی اربعین نمایشگاه دفاع مقدس نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس