Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:58:49 GMT

مقابله با قاچاق دام دستاورد طرح پلاک کوبی دام‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۲۴۶

مقابله با قاچاق دام دستاورد طرح پلاک کوبی دام‌هاست

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بدیعی فرد در جلسه توجیهی در طرح پلاکوبی در شهرستان گلپایگان، اظهار داشت: به منظورمقابله با قاچاق دام، تحریم‌ها و مشکلات ارزی کشور طرح پلاک کوبی دام‌هابا پیشنهاد نیروی انتظامی و ستاد مبارزه در دستورکار دولت قرار گرفت و در  هیأت دولت برای احرایی شدن به تصویب رسید.

وی گفت: آموزش نیروها وتشکیل اکیپ پلاک کوبی و تهیه پلاک و دستگاه‌ پلاک کوب برعهده اتحادیه صنعت دامپروری و دامداری کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول اتحادیه صنعت دامپروری استان اصفهان، مقابله با قاچاق دام، حمل و نقل دام‌ها، اصلاح نژاد، آمار دقیق از تعداد و نوع گونه‌های دام  و کمک به برنامه ریزی کلان کشوری را اهداف طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح پلاک کوبی در شهرستان‌های استان اصفهان گفت: دامداران باهمکاری در اجرای طرح به مقابله با قاچاق دام و برنامه ریزی دقیق و منظم در کوتاه مدت و بلند مدت کلان کشوری کمک می‌کنند.

بدیعی فرد هزینه دریافت پلاک کوبی در دام سبک را ۳۵۰۰ تومان و دام سنگین را ۶۳۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نصب پلاک یک کد ۱۵ رقمی که چهار رقم اول کد کشور، دو رقم بعد کد اتحادیه صنعت دامپروری کشور، رقم بعد برای مشخص شدن نژاد و نوع دام وهشت رقم آخر مالک و مکان پرورش دام را مشخص می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی چهل سال گذشته از تعداد دام استان اطلاعات دقیقی به ثبت نرسیده است که بتوانیم برنامه ریزی بهتری برای دام کشور انجام شود.

مسؤول اتحادیه صنعت دامپروری استان اصفهان تاکید کرد: قاچاق دام با هویت بخشیدن به دام‌ها  بهترین راهکار و کمک به دستگاه‌ه انتظامی درمقابله با پدیده قاچاق دام است.

کد خبر 4723185

منبع: مهر

کلیدواژه: پلاک کوبی دام دامپروری صنعت دامپروری ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز عاشورا مراسم عزاداری اربعین 98 ایلام گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی ۳-۰ رئال مادرید برابر کادیز و سپس شکست ۴-۲ بارسلونا مقابل خیرونا، تکلیف قهرمان لالیگا مشخص شد.

رئال مادرید ۸۷ امتیاز دارد، خیرونا ۷۴ و بارسلونا هم ۷۳. از نظر ریاضی هم غیرممکن است که خیرونا به سفیدپوشان برسد و بدین ترتیب رئالی‌ها قهرمان لالیگا شدند.

پس از بازی بازیکنان در زمین جشن کوچکی گرفتند و در فضای مجازی هم به یک قهرمانی دیگر با رئال مادرید واکنش نشان دادند و قهرمانی را جشن گرفتند.

جالب‌ترین واکنش متعلق به اورلین شوامنی است. او با پست ویدئویی در اینستاگرام مربوط به مصاحبه ماندگار کوبی برایانت، به رئالی‌ها یادآوری کرد که کار آنها هنوز به پایان نرسیده است.

این مصاحبه مربوط به کنفرانس خبری کوبی برایانت پس از برد در پلی‌آف ان‌بی‌ای است. او علیرغم اینکه آنها در پلی‌آف ۲-۰ جلو بودند، چندین بار هشدار داد که کارشان هنوز تمام نشده است.

شوامنی به لیگ قهرمانان اروپا اشاره دارد: جایی که متعلق به رئال مادرید است و در حالی‌که پرافتخارترین تیم رقابت هستند، می‌توانند با قهرمانی این فصل جام پانزدهم را هم به مادرید ببرند.

رقیب فعلی آنها در این راه بایرن مونیخ است. آنها چهارشنبه در دیدار برگشت میزبان باواریایی‌ها هستند و برای صعود به فینال و بازی در ومبلی تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!