Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه با بیان اینکه واشنگتن از توان نظامی بالایی برخوردار است، گفت امیدوار است که بتوان با ایران به راه حلی مسالمت‌آمیز دست یافت، هرچند که ممکن است این امر مقدور نباشد.

در روزهای گذشته، بعد از حمله تلافی‌جویانه ارتش یمن به تأسیسات نفتی عربستان سعودی، مقام‌های آمریکایی ایران را به دست داشتن در این عملیات متهم کرده و تهدیداتی را علیه ایران مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ ابتدا در توییتر نوشت که آمریکا «آماده شلیک» است، اما آنطور که رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند وی در پشت پرده درباره استفاده از گزینه نظامی ابراز بی‌میلی کرده است.

وی که در حاشیه بازدید از دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک با شبکه «فاکس نیوز» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به سؤالی مورد اینکه چرا با وجود بی‌میلی به گزینه نظامی توییتی تهدیدآمیز منتشر کرده، گفت: «باید ببینیم چه می‌شود. شاید ضربه‌‌هایی بسیار قدرتمند داشته باشیم. ما با فاصله زیاد از دیگران، قدرتمندترین ارتش جهان را در اختیار داریم. زمانی که من ابتدا آمدم ما تضعیف شده بودیم، اما الان خیلی قدرتمند هستیم. ما هواپیماهای جدید، موشک‌های جدید، همه‌چیز جدید، همه نوع تجهیزاتی داریم. می‌دانید کلی کشتی جدید، کلی زیردریایی جدید. داریم کارهایی می‌کنیم که سال‌های سال بود که نکرده بودیم.»

ترامپ افزود: «وقتی من آمدم خیلی تضعیف شده بودیم، همانطور که دیروز گفتم اوضاع مهماتمان خراب بود. گفتم که چنین وضعی نباید برای هیچ رئیس‌جمهور دیگری تکرار شود. ببینیم چه می‌شود. اتفاق‌های زیادی می‌تواند بیافتد. اگر بتوانیم به راه‌حلی مسالمت‌آمیز برسیم، خوب است، اما ممکن هم هست که اینطور نشود. اما هرگز هیچ کشوری به اندازه ما قدرتمند نبوده است، حتی نزدیک ما هم نبوده.»

در حال تکمیل...

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران آمریکا دونالد ترامپ نیروی نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین