Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های تروریستی بار دیگر با حمله به گذرگاه ابوالضهور مانع خروج غیرنظامیان از ادلب شدند. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عناصر گروه تروریستی النصره و سایر گروه‌های تروریستی وابسته به این گروه در ادلب امروز برای ششمین روز متوالی گذرگاه «ابوالظهور» در حومه جنوب شرقی ادلب را هدف قرار دادند تا مانع خروج غیرنظامیان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذرگاه ابوالضهور توسط نهادهای ذیربط برای استقبال از آن دسته از شهروندان سوری که خواهان خروج از مناطق استقرار تروریست‌ها هستند ایجاد شده است.

ارتش سوریه با کمک نهادهای ذیربط تعدادی آمبولانس و وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال غیرنظامیان به مراکز اسکان موقت به این منطقه ارسال کرده است.

اردوغان: نشست سه جانبه آنکارا به تحولات ادلب خواهد پرداخت

انتهای پیام/

R36348/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "سوریه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار سوریه اخبار سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

امیر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید کرد.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

کد خبر 6089352 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی