Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@07:41:18 GMT

آمریکا برای وزیر لبنانی ویزا صادر نکرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۵۲۲

آمریکا برای وزیر لبنانی ویزا صادر نکرد

به گزارش وانانیوز، 

 شبکه «المیادین» اعلام کرد، سفارت آمریکا در لبنان با صدور روادید برای «جمیل جبق» وزیر بهداشت لبنان برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک مخالف کرد.

 دولت جدید لبنان پس از کشمکش‌های سیاسی مختلف، یازدهم بهمن ۱۳۹۷  تشکیل شد، اما آمریکا بشدت با واگذاری وزارتخانه‌های لبنان –بویژه وزارت بهداشت- به حزب‌الله مخالف بود اما حزب الله در دولت جدید سه وزارتخانه را در اختیار گرفت؛ محمود قماطی وزیر دولت در امور پارلمان؛ محمد فنیش وزیر ورزش و جوانان؛ جمیل جبق، وزیر بهداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته قبل از تشکیل دولت لبنان، «مارشال «بیلینگزلی» دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا که به لبنان سفر کرده بود، اظهارات تندی علیه حزب‌الله مطرح کرد و به نهادهای لبنانی درباره هر گونه همکاری با این جنبش یا دستیابی حزب‌الله به وزارت بهداشت هشدار داد و گفت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا آنها را تحت نظر دارد.

بیلینگزلی ضمن اتهام‌زنی گسترده به حزب‌الله مدعی شد اگر این جنبش کنترل وزارت بهداشت را در دست بگیرد تمام لبنان را از داروهای ایرانی پر خواهد کرد.

هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سه‌شنبه هفته جاری آغاز به کار کرده است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد