Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: ما در  ۳ هفته گذشته نشان داده‌ایم که تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنانی که در تیکما بزی میکنند بازیکنان توانمندی هستند و با وحدتی که بین تیم ما وجود دارد هیچ غیر ممکنی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه امسال تیم متفاوتی خواهیم داشت، گفت:  با حضور در شهر اصفهان،  خاطرات گذشته در این شهر برایم زنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من سال ۷۲ در این شهر برای تیم سپاهان بازی کردم و اصفهان در این سالها پیشرفت خوبی داشته که باید باید به مسئولان استان تبریک گفت.

 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ارتباط با  عباس عسگری، بازیکن تیم مسجد سلیمان اظهار کرد: متاسفانه امروز با خبر شدیم که رباط صلیبی عباس عسگری پاره شده است. او هم از نظر فنی و هم از لحاظ اخلاقی برای ما یک وزنه بود. مجموعه تیم ما تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت و همه به خاطر این اتفاق ناراحت هستیم. تارتار ادامه داد:  از همه بازیکنان خواهش میکنم که در زمین بازی مراقب همدیگر بوده چراکه نتیجه باز اینقدر مهم نیست که سلامت فیزیکی بازیکنی به خطر بیفتد و نتواند در تیم حضور داشته باشد. تارتار در ارتباط با بازی با سپاهان تصریح کرد: سپاهان،مدعی اصلی قهرمانی است و مربی بسیار بزرگی دارد و رویارویی با چنین تیمی  سخت است. از زمانی که آقای قلعه‌نویی به سپاهان برگشت این تیم به همان شکل سابق یعنی مدعی بودن برگشت و شخصیت آقای قلعه‌نویی تاثیر زیادی در این قضیه داشته است. وی در ارتباط با تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان بازیکنان با کیفیت، ساختار قوی و مدیریت توانمندی دارند و ازی سختی را پیش‌بینی می‌کنیم اما امیدوارم به هدف‌مان که کسب ۳ امتیاز است برسیم. سرمربی نفت مسجد سلیمان در ارتباط با برنامه ای تیم در این فصل گفت: هدف‌گذاری باشگاه این است که تیم دغدغه سقوط نداشته باشد ولی انتظارمان از خودمان بیشتر از این حرف‌هاست. باید تیمی باشیم که همه به ما احترام بگذارند و ما را تحسین کنند. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی زمین سلامت مسجد نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ملوان انزلی و سایپای تهران به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که این بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

در حالی که ملوانان با یک ضربه پنالتی و گلزنی محمد عمری از شاگردان مجتبی سرآسیایی پیش افتاده بودند ، اما سایپایی‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند. دو دقیقه بعد از پیش افتادن ملوان ، محمدحسین خسروی مهاجم سایپا روی پاس طاها طباطبایی توانست گل تساوی را بزند.

همین گل سبب شد تا بازی یک بر یک در طول 90 دقیقه تمام شود و مسابقه به وقت‌های اضافی برود تا تعیین برنده به تعویق بیفتد.

شادی گل جنجالی مهاجم سایپا هم در نوع خود جالب بود؛ محمدحسین خسروی پیراهن خود را بعد از باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار از تن در آورد و با فریادهای بلند هم‌تیمی هایش را یکی یکی کنار می‌زد و دور ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را می‌زد.

دیگر خبرها

  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم