Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی نروژ پیش از این در مولده (باشگاه قبلی اوله گونار سولسشر) حضور داشته است. 

طرفداری- آلف اینگه هالند که خود در دوران بازی برای منچسترسیتی و لیدز یونایتد (دو مورد از رقبای منچستریونایتد) بازی کرده است، مشکلی با انتقال پسرش به جمع شیاطین سرخ ندارد.

به گزارش سایت گل، ارلینگ هالند با هت تریک در جریان برد ۶-۲ سالزبورگ مقابل خنک در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، توجه بسیاری از علاقه مندان به فوتبال را به سوی خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۱۹ ساله که در زمان حضور سه ساله پدرش در ایلند رود به دنیا آمد، خودش هم به عنوان یکی از طرفداران لیدز یونایتد بزرگ شد. پدر او در خصوص شایعاتی مبنی بر علاقه منچستریونایتد و چند تیم دیگر انگلیسی به فرزندش گفت: 

(اگر یونایتد و سایر تیم‌ها ابراز علاقه کنند) خیلی خوب می‌شود. این که بین طرفداری از یک تیم و حرفه خودتان تفاوت قائل شوید، حائز اهمیت است. بنابراین من احساسات مختلفی در این باره دارم و شاید اگر بحث جدی‌تر شود، اوضاع کمی فرق کند. از دید من بیشتر بازیکنان رویای این را دارند که یک روزی در لیگ برتر بازی کنند. آن لیگ تحت بیشترین توجهات قرار دارد و تیم‌های خوب زیادی در آن حاضر هستند. شکی نیست که لیگ برتر مقصد جذابی برای او است ولی باید صبر کنیم و ببینیم آیا فرصتی برای بازی کردن در آنجا به دست می‌آورد یا نه. 

پس از ثبت آمار فوق العاده ۱۷ گل و ۵ پاس گل طی ۹ بازی در مجموع رقابت‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹، آلفی هالند تنها چیزی که از پسرش می‌خواهد، تمرکز کردن روی کار خودش است.

او بازیکنی خوبی است و برای تیم خیلی خوبی هم بازی می‌کند. آن باشگاه به جوانان اعتماد می‌کند و فرصت لازم را در اختیارش قرار داده است. آن‌ها از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودند تا در این تابستان این فرصت را در اختیارش بگذارند و در عین حال اتفاقات زیاد دیگری در حال رخ دادن است. بیشتر کار را خودش با سختکوشی خود انجام داده است ولی هم تیمی‌های سابق او به علاوه هم تیمی‌ها و مربیان کنونی‌اش هم در این روند مشارکت داشته‌اند. 

البته امروز نشریه موندو دپورتیوو هم ارلینگ هالند را به بارسلونا لینک کرد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی

شیاطین سرخ فرصت خوبی برای کسب پیروزی در لیگ برتر دارند.

طرفداری | دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در دیدار معوقه‌ای از هفته بیست و نهم به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه اولدترافورد داور: مایکل سالیسبوری ترکیب ابتدایی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد منچستریونایتد (1-3-2-4): اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | اریکسن، مینو | گارناچو، فرناندز، آنتونی | هویلوند  شفیلدیونایتد : اعلام می شود

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد