Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@20:06:07 GMT

دختر شرور سینما به فیلم "روز احمق‌ها" پیوست+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۱۸۰

دختر شرور سینما به فیلم 'روز احمق‌ها' پیوست+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

مارگو رابی در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم سینمایی جدید کمپانی نیولاین به نام «روز احمق‌ها» است. او قرار است به عنوان تهیه کننده اجرایی و بازیگر یک نقش مکمل به این فیلم اضافه شود.

کمپانی نیولاین حق اقتباس از روی فیلمی کوتاه به همین نام را برای این پروژه دریافت کرده بود. بلو سیندر که نویسندگی و کارگردانی این فیلم کوتاه را انجام داده بود، کارگردانی این فیلم بلند را نیز بر اساس فیلمنامه شین اسنایدر و کتی لی بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کوتاه این پروژه که در بیش از ۳۰ جشنواره فیلم موفق ظاهر شده بود، داستان بچه‌های یک کلاس است که در روز دروغ اول آوریل به صورت تصادفی معلم خود را به کشتن می‌دهند.

قاعدتا اگر کسی متوجه شود آن‌ها به زندان خواهند رفت و به همین خاطر آن‌ها در تلاش هستند جسد را قبل از رسیدن مامور‌های پلیس، مخفی کنند. اگر مارگو رابی به این پروژه بپیوندد، نقش این معلم را ایفا خواهد کرد که گفته شده یک نقش مکمل خواهد بود.

تهیه کنندگان این فیلم بیل میگلیوری، ادوارد نورتون خواهند بود و گفته می‌شود مارگو رابی به این جمع نیز اضافه خواهد شد. مارگو رابی اخیرا در نقش شارون تیت در فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو ایفای نقش کرده بود. او در سال ۲۰۱۷ برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «من تونیا هستم» جایزه بهترین بازیگر زن آکادمی اسکار را دریافت کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مارگو رابی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری والیبال و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6095633

دیگر خبرها

  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران