Web Analytics Made Easy - Statcounter

مری پاپینز متفاوت تر از الیورتوئیست و پیچیده تر  از بینوایان/ علی براتی طراح حرکت مری پاپینز

..................................... 
علی براتی طراح حرکت نمایش موزیکال مری پاپینز از نهایی شدن تمرین های این گروه حرکت خبر داد. گروه حرکت مری پاپینز یکی از اولین گروه های این موزیکال است که تمرین های خود را از فروردین سالجاری آغاز کرد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی براتی که بیشتر از بیست سال است به عنوان طراح حرکت فعالیت دارد، تعداد افراد گروه  فرم این نمایش را ۲۶ پسر، ۱۶ دختر و ۶ کودک اعلام می کند و درباره این تجربه جدید که قرار است، آبان ماه با کارگردانی احمد سلیمانی روی صحنه تالار وحدت برود، می گوید: حدود شش ماه است که با گروه حرکت در حال انجام تمرین ها هستیم و با اینکه بعد از دو تجربه در گروه حرکت الیورتوئیست و بینوایان به نظر می رسد باید با پروسه راحت تری روبرو باشیم اما این طور نیست بلکه  بسیار متفاوت و پیچیده تر از دو اجرای موزیکال قبلی است. 
طراح گروه حرکت موزیکال مری پاپینز با اشاره به طراحی جز به جز حرکت ها و توجه در تطابق و همراهی گروه حرکت با دو گروه آوازی و نمایشی اضافه می کند:" بازیگران اصلی در تمام تمرین ها حضور دارند و به همراه گروه حرکت تمرین های سخت و فشرده ای دارند.ضمن اینکه گروه حرکت تمرین های آوازی خود را دارد و سنگینی کار برای تمام اعضا بیشتر می شود.اما تجربه هایی که از دو کار قبلی به دست آمده و شیرینی پایان همه اجراهایی که داشتیم، این مرحله را بسیار آسان تر می کند."
براتی تصریح کرد: اعضای گروه حرکت که هر روز ساعت ها تمرین فشرده در سالن تمرین تالار وحدت دارند، در انجام صحیح  حرکت ها هستند که علاوه بر تمرینات مستمر با دقت نظر بیشتر تصحیح می شوند مثل شنیده شدن نتی فالش در یک ارکستر موسیقی.
علی براتی تالار وحدت را تالاری مناسب  برای اجرای موزیکال در شهر تهران می داند که موجب می شود کیفیت قابل توجهی از نمایش ارائه شود.
به گفته براتی گروه حرکت موزیکال مری پاپینز در کنار چهره های اصلی به تمرین های خود ادامه می دهند امیدوار به اجرایی موفق هستند چرا که معتقد است روی صحنه بردن چنین موزیکال هایی موجب قوت و بازشناخت دوباره گروه های حرکتی در ایران است. 
از دیگر ویژگی های مری پاپینز جلوه های ویژه بصری و میدانی است که فراز اسکندری و آرش آقابیگ طراحی می کنند. 
به گفته وی نسیم شجاعی، نیما سیاری، فائزه حسینی، ندا سیاس و رضا راد از جمله گروه بازیگران و میلاد محمدزاده، محسن لطیفی، آصف جاودانفرد، یونس حمزه لوئی، آرمان صلحی، محمد محسن شفیعی، مهیار ارجمندنیا، محمد ریاضت، سید مهدی باقری، فربد ولدی، رضا خاکی، دانیال ضیائی، میثم جبارزاده، محمدرضا خلج، محمد علی آقا اکبری، امید کفایتی، الکس ملک کرم، محمد حیدری، عباس جلالی پور و صادق مصطفی لوو مارال قادری، نغمه رضائی، فاطمه سلیمانی، درسا ابوالفضلی، مونا صوفی، مریم زارعی، تکتم شاه تقی، رومینا ماهرویی، غزل علیپور، ستاره دهقان و فاطمه عبدالله زادهاعضای گروه حرکت را تشکیل می دهند. 
موزیکال «مری پاپینز» اقتباسی آزاد از مجموعه داستان های مری پاپینز نوشته پاملا تراورس است که آبان ماه امسال با کارگردانی احمد سلیمانی و ترانه سرایی  و دراماتورژی محمدرضا کوهستانی روی صحنه تالار وحدت می رود.این موزیکال داستان دیدار پرستار کودکان «مری پاپینز» با خانواده ای است که باعث افتادن اتفاق های اسرار آمیزی در بین آنها می شود.

5757

کد خبر 1300695

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا آرامکو عربستان ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس وزارت خارجه دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: انتشار خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، کافی بود تا کاربران فضای مجازی برای شناخت همسر ایرانی ژوزه دست به جست‌وجو بزنند.

همسر ایرانی ژوزه مورایس کیست؟

شیدا مقصودلو نام نامزد ایرانی ژوزه مورایس است که از بازیگران زن دهه هفتادی محسوب می‌شود و به‌زودی با سرمربی سپاهان پیوند ازدواج خواهد بست.

سن و تاریخ تولد شیدا مقصودلو

مقصودلو در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. او از سن ۱۷ سالگی به حرفه بازیگری مشغول است و درحال حاضر در یک تئاتر فعالیت می‌کند.

فیلم‌های شیدا مقصدلو

شاید مهمترین تجربه سینمایی شیدا مقصدلو «قهرمان» اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره‌هایی چون محسن تنابنده، امیر جدیدی و فرشته صدر عرفایی به ایفای نقش پرداخت. همسر ژوزه مورایس در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهده داشت.

فعلا فیلم‌هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم‌شناسی و آثار بازیگری‌اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی همچون «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج»و «نشانی».

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900353

دیگر خبرها

  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد