Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابعاد مالی ورزشگاه دو باشگاه میلان و اینتر هم مورد بررسی قرار گرفته است.

طرفداری- پروژه بزرگ اینتر و میلان، استارت خورده و هفته آینده از طرح ورزشگاه جدید که رونمایی خواهد شد.

به گزارش کوریره دلا سرا، این پروژه عظیم که با هزینه‌ای در حدود ۱.۲۳ میلیارد یورو ساخته و به یکی از سازه های مدرن اروپا تبدیل خواهد شد، درآمد خوبی برای هردو تیم شهر میلان به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی های انجام گرفته، مشخص شده است به استثنای روزهایی که بازی برگزار خواهد شد، مبلغ ۶۹ میلیون یورو به دست خواهد آمد. از این مبلغ ۵۵ میلیون یورو از منطقه تفریحی این پروژه عاید میلان و اینتر خواهد شد.

این گزارش در ادامه توضیح می دهد ۱۳.۸ میلیون یورو از حق نامگذاری به دست خواهد آمد. موزه های دو باشگاه، قطعا پتانسیل این را دارند که در بحث درآمدزایی، به رقم ۱۶ میلیون یورو دست یابند. در بحث فروش اجناس، دو باشگاه انتظار درآمد ۱۱.۴ میلیون یورویی خواهند داشت. این نشریه در ادامه می افزاید از قسمت تبلیغات، می توان انتظار سود ۲۴.۵ میلیون یورو داشت. فضایی که به بخش سرگرمی اختصاص داده شده، ۲ میلیون یورو سود به ارمغان خواهد آورد. پس از محاسبه و ارزیابی تمام بخش ها، این ورزشگاه سالانه ۱۲۴ میلیون یورو درآمد به ارمغان خواهد آورد. هزینه ساخت این ورزشگاه ۹۰ درصد توسط وام پوشش داده خواهد شد که قرار است طی ۳۰ آینده بازپرداخت آن صورت بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد

استفانو پیولی برای چهارمین فصل پیاپی، میلان را به چمپیونزلیگ رساند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه، صعود میلان به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از نظر‌ آمار و احتمالات، قطعی شد.

میلان اگرچه در خانه مقابل جنوا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۳-۳ نرسید اما به لطف تساوی رم و یوونتوس، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان پیولی رزرو شد. ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارای ۵ سهمیه است. تاکنون دو سهمیه را اینتر و میلان برای خود رزرو کرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر: رافائل لیائو به انتقال به اینتر نزدیک بود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد
  • پیروزی یوونتوس مقابل میلان در سن سیرو با تک گل دیوید ترزگه روی پاس تماشایی دل پیرو (سری آ - 8 می 2005) / فیلم
  • سردار: طارمی در اینتر موفق می‌شود
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم