Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:37:15 GMT

اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس از اول مهر ماه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۳۱۸

اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس از اول مهر ماه

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه  با اشاره به اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس در اول مهر ماه اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان و دانشجویان اجرا خواهد شد.

او افزود: تامین ایمنی تردد دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان ها، آشنا کردن دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان از دیگر اهداف راهور استان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بیان داشت: بر اساس قانون از تردد سرویس‌های مدارس بدون مجوز و همچنین بیش از ظرفیت مندرج در کارت خودرو جلوگیری و با رانندگان خاطی برخورد قانونی می‌شود.

این مسئول در پایان از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از ایجاد ترافیک تا حد امکان از سرویس مدارس به جای استفاده خودرو شخصی برای حمل ونقل فرزندان استفاده کنند.

انتهای  پیام/ز

طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور همزمان با بازگشایی مدارس  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد