Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@23:17:51 GMT

زنگنه: زمان جنگ دریافت پول نفت راحت تر بود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۴۶۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، بیژن زنگنه در سی و یکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با بیان این که ادامه راه حسینی فقط شهید شدن نیست و پس از حضرت امام حسین (ع) و در دوران امام سجاد (ع) این راه بر حسب شرایط زمان با شیوه ای دیگر استمرار یافت، اظهار کرد: ما امروز دوباره وارد دوران بسیار سختی شدیم  و در حال حاضر شرایطی که از نظر اقتصادی در کشور حاکم است بسیار سخت تر از شرایط زمان جنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط فروش نفت در زمان جنگ اذعان کرد: در زمان جنگ نفت را تحت هر شرایطی می‌فروختیم و تنها مشکل ما بمباران بود که به سرعت بخش‌های آسیب دیده ترمیم می‌شد، پول نفت را به راحتی دریافت می‌کردیم و به راحتی آن را مصرف می کردیم.

زنگنه ادامه داد: در حال حاضر دغدغه این است که نفت را چگونه بفروشیم، درصورت فروش پول آن را چگونه دریافت کنیم و در صورت دریافت پول چگونه و از چه راهی موارد مورد نیاز کشور را تهیه کنیم.

وزیر نفت تاکید کرد: افرادی که در حال حاضر مسئول کار ها هستند با همان روحیه زمان جنگ کار می‌کنند و من نام این دوران را برای خود آخرین نبرد گذاشتم.

وی افزود: امروز جنگ ما با آمریکا، اسرائیل و منافقین است، منافقین در حال تجدید حیات در کاخ سفید هستند و  بیش از هر زمان دیگری در کاخ سفید نفوذ دارند و پشتیبانی می شوند.

وزیر نفت با بیان این که نسل جوان ما منافقین را نمی شناسند، از آن ها ضربه نخورده اند و وطن‌فروشی آنها را ندیده اند، تصریح کرد: این نبردی است که باید در آن مردانه بایستیم و با تمام وجود پایداری کنیم و خداوند در این راه ما را یاری خواهد کرد.

در این گردهمایی از سامانه اسناد جنگ جهاد با نام سراج رونمایی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات مهم تعطیلات اخیر، برکناری غیرمنتظره علی خطیر از مدیرعاملی استقلال بود. در مورد کم و کیف این اتفاق حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و به همان نسبت هم قضاوت‌ها متفاوت است. اینکه خطیر در استقلال چطور کار کرد و آیا این برکناری حق او بود یا نه، حتما در جای خودش باید به‌طور مفصل مورد ارزیابی قرار بگیرد، اما حداقلش این است که اگر خدا بخواهد، دست‌کم در این روزهای پایانی فصل دیگر قرار نیست شنونده غر و لندهای جواد نکونام باشیم.

حقیقتا یکی از جانفرساترین اتفاقات این ماه‌ها، حملات مستمر و اعصاب‌خردکن نکونام به خطیر بود. حالا اما سرمربی استقلال از جدایی خطیر به‌عنوان یک اتفاق زیبا و یک روز بزرگ یاد کرده. سرپرست تیم را هم که دوباره عوض کردند. یعنی اگر خدا بخواهد وا می‌دهی بزرگوار؟

کد خبر 849274 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید