Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید عباس صالحی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به استان اردبیل، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سفرهای استانی تنظیم تفاهم‌نامه‌ها و تعیین نقشه راه حوزه فرهنگی استان‌ها است.

وی افزود: ضمن عقد تفاهم‌نامه‌های متنوع، برنامه‌های تدوین و تنظیم شده فرهنگی و هنری از طریق منابع مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری اردبیل عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در طی سفر دو روزه خود به استان اردبیل دیدارهای مختلفی را با اصحاب فرهنگی و هنرمندان استان خواهیم داشت و همچنین شرکت در شورای فرهنگی استان اردبیل از دیگر برنامه‌های این سفر است.

صالحی بیان کرد: طبق برنامه از مراکز فرهنگی و هنری استان اردبیل بازدید خواهیم کرد و خوشبختانه اردبیل از جمله استان‌های موفق حوزه گذر های فرهنگی است و اقدامات مطلوبی در راستای احداث گذرهای فرهنگی رخ داده است که این گذرها به اقتصاد فرهنگ و هنر و رویدادهای فرهنگی کمک بسزایی می‌کند.

وی گفت: در ادامه به شمال استان اردبیل و دشت مغان سفر خواهیم کرد و در طی این سفر با عشایر و هنرمندان این منطقه دیدار می‌کنیم که امیدواریم این سفر به بهبود و افزایش رویدادهای فرهنگی استان که یکی از استان‌های کهن ایران بوده کمک کرده باشد.

46

کد خبر 1301299

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و آمریکا عربستان ایالات متحده آمریکا آرامکو باشگاه استقلال محمدجواد ظریف باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصتی است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته فرهنگی با دهه کرامت همزمانی دارد این اتفاق را به فال نیک گرفت و گفت: مردم فریدن مردمی ولایت مدار و عاشق اهل بیت هستند و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز مردم و جامعه علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند دستاوردهای خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان افزود: امسال برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه‌ها و ادارات هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه‌هایی در شأن دهه کرامت و هفته فرهنگی اجرا شود.

عباسی افزود: شورای فرهنگ عمومی فریدن در سال ۹۴ از روز ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت را به عنوان هفته فرهنگی مصوب کرد که با توجه به ماده ۳ آئین نامه داخلی هفته فرهنگی مبنی بر امکان تغییر در زمان برگزاری برنامه‌ها امسال به دلیل همزمانی هفته فرهنگی با دهه کرامت برنامه‌های هفته فرهنگی از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کد خبر 6098175

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی