Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:30:06 GMT

شجاع، همچنان دور از تمرینات گروهی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۹۰۴

مدافع شماره ۳ پرسپولیس همچنان دور از تیم اصلی تمرین می‌کند و مشخص نیست که به دربی برسد یا نه.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مصدوم شد اما به بازی ادامه داد تا با تشدید مصدومیتش، حضورش در دربی تا حد زیادی منتفی شود. اما با این حال او امیدوار است تا شرایطش تغییر کند و بتواند در بازی با استقلال به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم درباره مدافع سرخپوشان این است که او این روزها در تمرین حاضر می‌شود اما به دور از تیم، با کادر پزشکی کار خود را انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد این وضعیت فردا نیز ادامه خواهد داشت و اگر قرار به حضور در دربی باشد، شجاع تنها یک روز با اعضای تیم تمرین خواهد کرد.

 

 

خلیل زاده که در این سال ها زوج خوبی را با سیدجلال حسینی تشکیل داده در دیدار مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی در کنار کنعانی داشت و حالا باید دید آیا می‌تواند در بازی دربی هم حضور پیدا کند یا نه.

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.
سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 6088649 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده