Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@12:57:24 GMT

اطلاعیه باشگاه زنیت روسیه درباره مصدومیت آزمون

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۰۰۲

اطلاعیه باشگاه زنیت روسیه درباره مصدومیت آزمون

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه آخرین شرایط سردار آزمون پس از مصدومیت در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، سرویس رسانه‌ای باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ اعلام کرد: سردار آزمون از ناحیه رباط مچ‌پا مصدوم است و هم‌اکنون تحت برنامه‌های تمرینی فردی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حض‍ور این بازیکن در ترکیب تیم زنیت برای بازی هفته دهم لیگ برتر روسیه برابر تیم روبین‌‌کازان هنوز مشخص نیست و تردیدهایی وجود دارد.

سردار  آزمون در نیمه نخست بازی زنیت سن‌پترزبورگ برابر تیم لیون فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و با آغاز نیمه‌دوم زمین را ترک کرد. این بازی با نتیجه تساوی یک - یک در فرانسه به پایان رسید و سردار آزمون زننده گل زنیتی‌ها در دقیقه 41 بود.

پیروزی تیم پورعلی‌‌گنجی در شب گلزنی رضاییان

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره سردار از مورینیو: آقای خاص، طرفدار سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در چند مقطع و در تیم های مختلف، خواستار جذب سردار آزمون بود تا اینکه این اتفاق بالاخره و در زمان حضور آقای خاص در رم اتفاق افتاد اما دوران همکاری آنها بسیار کوتاه بود و زمانی که این بازیکن به همراه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا حضور داشت، مورینیو و رم به همکاری خود پایان دادند.

سردار آزمون شب گذشته مهمان لایو اینستاگرامی ورزش سه بود و درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت که شاید یکی از نکات جالب این گفتگو که البته کمی هم عجیب است، پیگیری نتایج بازی های سپاهان توسط این مربی مشهور پرتغالی است.

ژوزه مورایس که طی دو فصل اخیر هدایت سپاهان را برعهده داشته، یکی از دوستان قدیمی مورینیو است که سابقه همکاری طولانی مدتی را با هموطنش دارد. جایی که سرمربی سپاهان در تیم های پورتو، اینتر، رئال مادرید و چلسی، دستیار مورینیو بود و به افتخارات بزرگی دست یافت.

از سال 2015 بود که راه مورایس از سرمربی مشهور دنیای فوتبال جدا شد و او پس از هدایت تیم هایی مانند آنتالیا اسپور، بارنزلی، چونبوک موتور و الهلال، از سایه دستیاری مورینیو خارج شد و به عنوان سرمربی، افتخارات مهمی را در دنیای فوتبال کسب کرد و در دو فصل اخیر نیز روی نیمکت سپاهان نشسته است.

سردار آزمون شب گذشته و در گفتگوی زنده اینستاگرامی با ورزش سه، زمانیکه با سوالی درخصوص اینکه "چه خاطره خاصی از مورینیو دارد" مواجه شد، پاسخ جالب توجهی داد.

آزمون گفت: یک خاطره از مورینیو دارم. او یک روز به من گفت: "سردار! بازی را دیدی؟" من هم با خودم گفتم منظورش کدام بازی است؟ سپس از مورینیو پرسیدم کدام بازی را می گویی؟ گفت مسابقه سپاهان و تیم ازبکستانی که 9 گل زدند!

آزمون در ادامه می گوید: من هم در پاسخ به مورینیو گفتم نه متأسفانه بازی را ندیدم. او هم در ادامه به من گفت: "سپاهان 9 گل به ثمر رساند. یعنی حریفشان اینقدر ضعیف است؟" به هر حال او با مورایس دوست صمیمی است و به همین دلیل بازی سپاهان را تماشا می کرد.

سردار در پایان گفت: مورینیو بازی های سپاهان را هم دنبال می کرد. من از این کار او تعجب کرده بودم و با خودم گفتم دمش گرم! این موضوع برای من جالب بود که مورینیو نتایج سپاهان را زیر نظر دارد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • خاطره سردار از مورینیو: آقای خاص، طرفدار سپاهان!
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...
  • سردار جانشین‌های خودش را انتخاب کرد
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم