Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:39:21 GMT

اجرای نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی - فرهنگی در قم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۱۵۲

اجرای نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی - فرهنگی در قم

نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی فرهنگی ویژه بانوان، همزمان با هفته دفاع مقدس در قم به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی فرهنگی ویژه بانوان ۱۵ سال به بالا، همزمان با ایام پایانی دهه سوم محرم و هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان گروه فرهنگی تبلیغی نورالهدی و با حضور بازیگرانی از بانوان طلبه و دانشجو در قم به روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایش با هدف نشان دادن دانشجو و جوان تراز انقلاب اسلامی تاکنون ۱۴۳ نوبت در شهر‌ها و نقاط مختلف کشور اجرا شده و «جابر» در واقع یک دانشجوی بسیجی فعال فرهنگی است که در حوزه پزشکی و تولید یک داروی تحریمی فعالیت می‌کند و همزمان علاقه‌مند است در جبهه مقاومت و سوریه حضور پیدا کند.

آنچه که در مورد داستان جابر حائز اهمیت است، پرداختن به مسائل خانوادگی در کنار متن اصلی داستان است، حضور خواهر، مادر و همسر جابر در نمایش، تعامل این افراد با یکدیگر، سبک زندگی آن‌ها و زندگی زناشویی موفق این فرد همگی نمایش داده می‌شود.

نمایش جابر با حمایت و همکاری نهادهایی چون  سازمان بسیج هنرمندان قم، اداره کل تبلیغات اسلامی، مرکز فرهنگی آموزشی فاطمه الزهرا (س)، سازمان فرهنگی ورزشی هنری شهرداری و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (خاتم)  طی روز‌های یکشنبه ۳۱ شهریور و سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم مهرماه از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن سازمان تبلیغات اسلامی واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۶ اجرا می‌شود.

قیمت بلیط این نمایش ۱۵ هزار تومان است که برای حضور گروهیِ طلاب، دانشجویان، کانون‌های مساجد و مدارس تخفیف ویژه در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیط می‌توانند با شماره ۰۹۹۱۵۱۹۲۷۰۲ تماس حاصل نمایند.

 



 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل هفته دفاع مقدس مرز مهران ماه محرم مساجد تئاتر جابر نمایش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز