Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@16:42:36 GMT

عکس قدیمی از رضاخان و فرزندانش

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۳۵۵

عکس قدیمی از رضاخان و فرزندانش

برچسب ها: رویداد24 ، عکس قدیمی ، رضاخان و فرزندانش ، عکس تاریخی ، عکس دیدنی سرگرمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس قدیمی عکس تاریخی عکس دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد

استاندار لرستان در بازدید از هتل صخره‌ای به‌عنوان قدیمی‌ترین پروژه شهر خرم‌آباد، ضرب‌الاجل از سرگیری هرچه سریع‌تر عملیات ساخت این هتل را صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد به‌عنوان کلیدی‌ترین پروژه گردشگری لرستان سال 1378 در زمینی به‌مساحت 7 هزار و 800 مترمربع کلنگ‌زنی شد.

این پروژه بنا بود زمینه اشتغال بیش از 100 نفر را ایجاد و خلأ نبود مکان‌های اقامتی مناسب برای گردشگران در لرستان را پر کند، اما اکنون با گذشت 24 سال همچنان در هاله‌‌ای از ابهام است.

سرمایه‌گذار سابق هتل صخره‌ای خرم‌آباد در 25 اردیبهشت‌ 1394 در جلسه کارگروه گردشگری لرستان با بیان اینکه عده‌ای مانع تکمیل هتل هستند، گفت: باوجود مشکلات هفته دولت سال جاری هتل صخره‌ای خرم‌آباد گردشگر می‌پذیرد.

وی در این جلسه در رابطه با استخدام نیرو در این مجموعه نیز افزود: تا کنون 412 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از بین ثبت‌نام‌کنندگان 170 نفر پس از آزمون و مصاحبه استخدام می‌شوند.

قدرت‌الله شمسی، نماینده وقت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان، سال 1395 در مرکز جذب و سرمایه‌گذاری لرستان از واگذاری روژه هتل صخره‌ای به سرمایه گذار جدید خبر داد و عنوان کرد: بانک عامل این پروژه را به‌علت معوقات بانکی به مزایده گذاشت و این پروژه به سرمایه گذار جدید واگذار شد.

بلاتکلیفی در آزمون استخدامی هتل صخره‌ای

محمد اصلانی، معاون عمرانی وقت استانداری لرستان، نیز دراین‌رابطه بیان کرد: سرمایه‌گذار جدید محدودیت منابع مالی ندارد و تا سال آینده آن را به اتمام می‌رساند.

اما این همه ماجرا نبود و پس از واگذاری هتل صخره‌ای به سرمایه‌گذار جدید عده‌ای از افراد که برای شرکت در آزمون استخدام این هتل ثبت‌نام کرده بودند نسبت به بلاتکلیفی خود اعتراض کردند.

سرمایه گذار سابق گفته بود طی فراخوان سال 1394 نزدیک به 380 نفر برای استخدام در هتل صخره‌ای ثبت‌‌نام کردند و 9 میلیون تومان به‌حساب شرکت واریز شد که هنوز هم دست‌نخورده باقیمانده است و متقاضیان هم بهتر است از طریق سرمایه‌گذار جدید پیگیر موضوع باشند.

این در حالی بود که سرمایه‌گذار جدید با رد این ادعا و با بیان اینکه هیچ مدرکی از افراد ثبت‌نام‌شده برای به‌کارگیری در هتل نزد ما نیست گفته بود که ما هنوز نتوانسته‌ایم راه دسترسی هتل را درست کنیم و چگونه می‌توانیم استخدامی در هتل داشته باشیم؟!

پس از گذشت 15 سال از عمر پروژه و بلاتکلیف ماندن هتل صخره‌ای مدیر کل وقت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیستم خرداد 1395 با اشاره به طولانی‌شدن روند ساخت هتل صخره‌ای گفت: این پروژه به یکی از نمادهای توسعه نیافتگی تبدیل شده است، ولی در بهار 96 گردشگر می‌پذیرد.

وعده‌ای که هرگز عملی نشد

و اما سید موسی خادمی، استاندار اسبق لرستان، نهم آبان ماه 1396در جریان بازدید از واحدهای اقتصادی و پروژه‌های در حال اجرای خرم‌آباد پروژه هتل صخره‌ای را یکی از نمادهای ناراحت کننده کار گردشگری در لرستان دانست و تصریح کرد: این پروژه باید هرچه سریع‌تر توسط سرمایه‌گذار در بازه زمانی معقولی تعیین‌تکلیف شود.

پس از انتشار گزارش‌ها و پیگیری‌های متعدد خبرگزاری تسنیم در ارتباط با هتل صخره‌ای، سید امین قاسمی، مدیرکل اسبق میراث فرهنگی لرستان، 26 مردادماه سال 1399 در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تأکید کرد: ساخت هتل صخره‌ای از همان ابتدا بدون پیش‌بینی راه دسترسی شروع شده‌است.

وی افزود: واقعیت این است با گذشت 24 سال از عمر پروژه هتل صخره‌ای عزمی در سرمایه‌گذار برای رفع مشکلات این پروژه دیده نمی‌شود.

گودرز امیری، معاون عمرانی استاندار اسبق لرستان، نیز در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه سرمایه‌گذار هتل صخره‌ای پای‌کار نیست، عنوان کرد: سرمایه‌گذار باوجود تصرف غیرمجاز، قیمت کارشناسی زمین برای راه دسترسی را قبول ندارد.

البته این صحبت‌های معاون عمرانی و مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در حالی مطرح شده بود که بارها نسبت به حضور نیافتن سرمایه‌گذار در جلسات بررسی و حل مشکل هتل صخره‌ای انتقاد کرده‌ و گفته‌ بود سرمایه گذار به دنبال بهانه‌ای برای کار نکردن است.

5هزار متر زمین برای راه دسترسی هتل

پرحاشیه‌ترین پروژه شهری خرم‌آباد سال 1400 باز هم خبر ساز شد و به گفته مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری لرستان 5 هزار متر زمین راه دسترسی هتل با قیمت کارشناسی در قالب اجاره به شرط تملیک پنج ساله در اختیار سرمایه گذار قرار گرفت.

آخرین تلاش‌های دولتمردان دولت تدبیر و امید در لرستان برای مسن‌ترین پروژه شهری خرم‌آباد که خود مثنوی هفتاد من کاغذ است به نتیجه نرسید تا اکنون با ورود ابوطالب شفقت به استانداری لرستان امیدها به احداث آن زنده شود.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی به‌سمت خصوصی‌سازی و تقویت نقش مردم در حوزه اقتصادی پیش می‌رود، گفت: مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم به‌عنوان بخش خصوصی تأکید دارند تا شاهد تقویت استان‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی باشیم.

وی در حاشیه بازدید از هتل صخره‌ای خرم آباد، با تاکید بر اینکه باید اصول فرهنگی مبتنی بر هر منطقه حفظ شود افزود: روند تکمیل هتل صخره‌ای باید از امروز آغاز شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: مدیران ذی‌ربط مسئول کنترل فضای بیرونی معماری ساختمان‌ها هستند و ادارات دولتی حق ندارند سلیقه‌ای سخن بگویند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز در این بازدید تصریح کرد: ایجاد راه دسترسی و فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم برای تکمیل روند هتل صخره‌ای خرم‌آباد ضروری است.

احمدرضا دالوند بیان کرد: موضوع اختلاف‌نظر بین شهرداری و سرمایه‌گذار هتل برطرف شده‌است و مانعی برای ادامه کار وجود ندارد.

گزارش از پگاه دالوند

فیلم از رضا قبادی

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • تصاویری قدیمی از پوشش متفاوت زنان افغانستانی قبل از طالبان
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • چه رسم زیبایی داشتند بازاری‌های قدیمی! (فیلم)
  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • فیلم| لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • فیلم/ لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه