Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@16:25:42 GMT

دانش آموزان یزدی سفیران نیکوکاری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۰۳۲

دانش آموزان یزدی سفیران نیکوکاری می‌شوند

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس نوابی بافقی، رئیس روابط‌عمومی کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری مرحله دوم مراسم ملی معنوی مهر عاطفه‌ها در روز چهارشنبه دهم مهرماه در سطح مدارس اظهار کرد: هم‌زمان با اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، دانش‌آموزان یزدی به‌عنوان سفیر نیکوکاری نامه‌ای را که تحت عنوان پیام نیکوکاری از مدرسه دریافت می‌کنند، در منزل برای والدین و اعضای خانواده خود قرائت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری نیکوکاران در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند بیان کرد: دانش‌آموزان و والدین آن‌ها، مدیران، معلمان و مربیان مدارس هر گامی که در مسیر این هدف بردارند، لبخندی بر چهره دانش‌آموزی نیازمند نشانده و شرایط ادامه تحصیل عزتمند را برای آن‌ها مهیا کرده‌اند.

رئیس روابط‌عمومی کمیته امداد استان یزد افزود: امدادگران این نهاد با رویکرد برقراری ارتباط مؤثر و چهره به چهره با حضور در مدارس استان پیام خیر و احسان را در بین دانش آموزان، مدیران و مربیان که بخش مهم و اثرگذاری از جامعه هستند، منتقل می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق این طرح، پس از شناسایی مدارس منتخب، امدادگران این نهاد از تاریخ ششم مهرماه تا زمان برگزاری مهر عاطفه‌ها (دهم مهرماه) به‌عنوان نماینده کمیته امداد در مدارس حضور یافته و پیام نیکوکاری مربوطه را در صف صبحگاهی به دانش‌آموزان و معلمان ارائه کرده و پس از تحویل نامه‌ای به‌عنوان پیام نیکوکاری به دانش‌آموزان از آن‌ها می‌خواهند نامه را برای والدین خود بخوانند و نسبت به بازگرداندن آن همراه هدیه اعطایی (نقدی و غیر نقدی) به مدرسه تحویل دهند.

نوابی بافقی افزود: امدادگران این نهاد علاوه بر صحبت با دانش آموزان در سر صف صبحگاهی و آماده‌سازی و سوق دادن ذهن آن‌ها به سمت خیر و احسان، با برقراری ارتباط چهره به چهره با معلمان، «بسته اطلاعاتی دقیقی» شامل اطلاعات و اقدامات برجسته کمیته امداد به آن‌ها ارائه کرده و درنهایت فهرستی از محرومیت و نیازمندی‌های منطقه، محله را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

یادآور می‌شود فرآیند طرح پیام نیکوکاری طی پنج گام شامل صحبت با دانش آموزان در سر صف صبحگاهی، ارتباط چهره به چهره با معلمان، ارتباط معلمان با دانش آموزان، صحبت معلم با اولیاء دانش آموزان و درنهایت گفتگوی دانش آموزان با خانواده و خواندن نامه تدوین‌شده برای والدین (پیام نیکوکاری) انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد دانش آموزان مدارس یزد جشن عاطفه ها کمیته امداد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت