Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی ملی خبر داد و گفت: در مجموع حدود ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف به عمل آمد. تاریخ انتشار: 09:34 - 29 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۸۰۱

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی ملی خبر داد و بیان کرد: در راستای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفظ جنگل‌ها و مراتع در پلاک ۱۰۴ حوزه ثبتی فیروزکوه، فردی اقدام به احداث بنا و تصرف به مساحت ۵۵۴ متر مربع کرده بود که با تخریب صورت گرفته از اراضی مذکور رفع تصرف به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: در پرونده دیگری که ۹۰ هزار و ۸۸۶ متر مربع در پلاک ۱۶۶ اصلی حوزه ثبتی فیروزکوه واقع در مزداران با تخریب و قلع و قمع بنا، دیوارکشی و مستحدثات از این اراضی رفع تصرف به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در مجموع حدود ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف به عمل آمد.   بیشتر بخوانید:   آزادسازی ۲۴ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغ‌ها با انجام ۶۳ مورد تخریب   آزادسازى هزار و ٢٢٠ متر از اراضى منابع طبیعى با تخریب بناى غیرمجاز / کوهخوارى به بهانه ایجاد گردشگرى
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی فیروزکوه دادستان ساخت و ساز غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان، گفت: در فروردین‌ماه ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگشت. - اخبار استانها -

‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از رفع تصرف 75 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: از این میزان قریب به 22 هکتار مربوط به شهرستان سنندج، 15 هکتار مربوط به شهرستان بیجار ، 10هکتار مربوط به شهرستان سقز و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین‌خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی گفت: مبارزه بی‌امان با فساد جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضایی در استان است.

حسینی با هشدار به متصرفان اراضی ملی و دولتی، یادآور شد: هر گونه تصرف این اراضی و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و منابع‌طبیعی خلاف قانون است و با مرتکبان آن وفق مواد قانونی برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • آزادسازی بیش از ۱۷ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی محمودآباد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال