Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این آیین هم معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هم رئیس کل دادگستری فارس بر لزوم توجه مجموعه‌های مرتبط با دستگاه قضایی به مساله تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعان و همچنین مبارزه با فساد تاکید کردند.

سید محمد هاشمی مقدم معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک برای ارائه خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع برنامه های بسیاری دارد، پذیرفته نیست هر کدام از ما در هر پست و جایگاهی که مسئولیت پذیرفته‌ایم در مقابل مردم و مراجعان رفتار ناشایست داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، بحث تکریم ارباب رجوع مورد تاکید قوه قضائیه و در راس آن ریاست این قوه است که خواستار پاسخگویی سریع و شفاف به مردم شده‌ است.

هاشمی‌مقدم افزود: باید در کنار ارائه خدمات مناسب و سریع به مردم به کارکنان و کارمندان نیز توجه داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز همه مدیران و کسانی که قبول مسئولیت می کنند باید بدانند که در بحث مبارزه با فساد باید با جدیت اقدام کنند و اجازه بروز مشکل در این زمینه ندهند.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: قطعا هرچه در مقابله با فساد کوتاهی کنیم به همان میزان فساد خودش را نشان می‌دهد و گسترش می‌یابد.

هاشمی مقدم، ثبت را از مراتب و سلسله‌های مهم در دستگاه قضایی دانست و افزود: چنانچه کارها در این مجموعه به خوبی انجام شود و با تثبیت مالکیت، آرامش را در جامعه ایجاد کند، به کاهش دعواها و اختلافات ملی و پرونده‌هایی که در این زمینه تشکیل می شود کمک خواهد کرد.

برخورد داریم تا برخورد

سخنان رئیس کل دادگستری فارس در این آیین بیانگر این بود که با آن دسته از مدیران و کارمندانی که با مراجعان برخورد مناسب و در خور نداشته باشند برخورد جدی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی افزود: حتی در مواقعی که مردم و مراجعان ممکن است عصبانی و ناراحت باشند، کارکنان نباید به هیچ وجه با مردم بد و نامناسب برخورد کنند.

او افزود: همه ما خدمتگزاران مردم هستیم و هیچ‌کدام از ما نباید در مقابل مردم خود را طلبکار بدانیم.

وی، ضمن تاکید بر لزوم توجه به انتصاب مدیران در مجموعه‌های مختلف مرتبط با دستگاه قضایی در استان گفت: اگر بنا بر جابه‌جایی است حتما از نیروهای انقلابی، با انگیزه، کاربلد، جوان و دست‌پاک استفاده شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس خواستار توجه مدیران دستگاه قضایی استان به مقوله کادرپروری شد و اضافه کرد: باید با شناسایی افراد مستعد و توانمند آنها را برای خدمت در پست‌های مختلف مدیریتی آماده کنیم.

حجت‌اسلام موسوی، ناهماهنگ بودن دستگاه‌های زیرمجموعه دستگاه قضایی در استان را غیر قابل قبول دانست و افزود: هیچ ناهماهنگی در دستگاه‌ها پذیرفته نیست و همه باید هماهنگ باشیم تا بتوانیم برنامه‌ها و دستورات ریاست قوه قضائیه را دنبال کنیم.

وی بیان کرد: مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک استان نسبت به پیش‌بینی کشیک در دفاتر اقدام کند تا در صورتی که کسی در ساعتی غیر از ساعت اداری و کاری برای حل مشکلش نیاز به گذاشتن سند پیدا کرد بتواند این کار را انجام دهد.

او افزود: همچنین پیگیری شود تا تمام شهرهای فاقد دفاتر ثبت در استان تا پایان امسال دارای دفترخانه شوند.

در این مراسم سید مهدی هاشمی به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک فارس معرفی و از کوشش‌های مهدی اقبال قدردانی شد.

۶۱۲۲ / ۱۸۷۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری كاداستر شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره