Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، پس از انتشار خبر محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند از سوی کمیته انضباطی، این دروازه‌بان طی گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا، از خداحافظی‌اش از فوتبال ایران خبر داد. این اظهارات بیرانوند درحالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا مطرح شد که اصرار داشت این اظهاراتش به نقل از او منتشر شود.

در همین حال و پس از گذشت چند روز، بیرانوند روز چهارشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب عنوان کرد: "خنده‌دار است که بازیکن 26 ساله از فوتبال خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال سال ششم بازی حرفه‌ای من است و افتخارات بزرگی در ایران کسب کرده‌ام. به دنبال این بودم که واکنشی به خبر خداحافظی‌ام داشته باشم اما سکوت کردم. من خداحافظی‌ام را تکذیب می‌کنم و به دنبال آرزوهای بزرگ هستم که یکی از آن‌ها قهرمانی در آسیا است" .

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری درباره مصاحبه‌ای که از او منتشر شد، گفت: "شما صدای من را دارید؟ فایل صوتی من را بیاورید و پخش کنید. سند را رو کنید و اصلا بروید و ببینید که خطی که بنده به تو (خطاب به خبرنگار ایسنا) پیام داده‌ را درآوردید که بنام چه کسی است. اگر شما رو کردید من آن را تایید می‌کنم!"

این اظهارات بیرانوند درحالی مطرح می‌شود که حالا گفت‌وگویی تازه از او منتشر شده که نشان می‌دهد، دروازه‌بان پرسپولیس تلویحا مصاحبه خود با ایسنا را تایید کرده است. او در این گفت‌وگو با اشاره به موضوع خداحافظی‌اش از فوتبال ایران گفت: من چنین مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام اما عصبی بودم و صحبتی با دوستانم انجام داده بودم (مبنی‌بر اینکه) خسته‌ شده‌ام (چون) هر بازی محرومم می‌کنند".

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه