Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@19:36:45 GMT

زیدان مقصر اصلی شرایط بد رئال مادرید است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۲۴۷

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، زین الدین زیدان جایگاه سابق خود را نزد هواداران رئال مادرید از دست داده است. سرمربی فرانسوی، فصل گذشته و زمانی که سفیدپوشان روزهای بدی را سپری می‌کردند به عنوان ناجی به مادرید برگشت. هواداران پس از سه قهرمانی پیاپی تیشمان به زیدان باور داشتند و معتقد بودند که می‌تواند شرایط را عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قول تغییر داد اما زمانی که این اتفاق رخ نداد باعث شد اعتماد طرفداران از بین برود. ۵۷ درصد هواداران معتقدند که مسئول اصلی وضعیت بد مادرید، زیدان است. این موضوع در نظرسنجی آس مشخص شد. سایت اسپانیایی از کاربران خواست که مقصر اصلی شرایط کنونی مادرید را از میان سرمربی و بازیکنان انتخاب کنند.

۷۲ هزار و ۶۵۷ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و ۴۳ درصد معتقد بودند که بازیکنان مقصر هستند.

شکست ۳ بر صفر مادرید برابر پاری سن ژرمن در هفته نسخت لیگ قهرمانان اروپا این تیم را وارد بحران نگران کننده‌ای کرد. سفیدپوشان از شروع فصل تا امروز تنها در یک بازی پیروزی قاطع به دست آوردند. این تیم توانست سلتاویگو را شکست دهد اما برابر وایادولید و ویارئال مساوی کرد. مادرید در حالی لوانته را ۳ بر ۲ شکست داد که ابتدا سه گل به ثمر رسانده بود اما در ادامه دو گل دریافت کرد و ممکن بود در لحظات پایانی پیروزی‌اش را از دست بدهد.

مادرید در حالی سه بازی مهم (سویا، اوساسونا و اتلتیکومادرید) پیش رو دارد که هواداران، دیگر به سرمربی تیمشان اعتماد ندارند. برنامه‌ریزی فصل جدید و نتایج بد این بی اعتمادی را به وجود آوردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس

بایرلورکوزن و آلونسو از روی دست رئال مادرید برای چنین برگشت‌های لحظه آخری تقلب کرده‌اند.

طرفداری | تیم ژابی آلونسو هنوز روند شکست‌ناپذیری خود را در این فصل از رقابت‌های باشگاهی حفظ کرده است.

بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده‌اند.

توییتر رسمی باشگاه وولفسبورگ اما واکنش جالبی به بازگشت دوباره تیم ژابی آلونسو داشته و تنها توضیح آن را به نوعی تقلب از روی دست رئال مادرید دانسته است. رئال مادرید سابقه برگشت‌های این چنینی را در کارنامه خود بسیار داشته و اشاره توییتر وولفسبورگ هم به این نکته است.

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر تنها توضیحی که میشد داد

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!