Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، روز گذشته برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار پست هایی از دست گیری یک باند گسترده ماساژ مختلط در تهران خبر دادند. باند کثیفی که علاوه بر ماساژ،  به مشتری های خود خدمات جنسی نیز ارائه می دادند. به گفته کاربران فضای مجازی سرکرده این باند، برادرزاده پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح طلب مجلس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #آقازاده_ماساژور از راه اندازی این باند فاسد و خانه فساد توسط یکی از نزدیکان  نماینده اصلاح طلب مجلس که تا چند روز پیش با ژست حقوق زنان برای خودسوزی دخترآبی اشک می ریخت اعتراض کردند و صحبت های او در دفاع از حقوق زنان را تنها شعارهایی دانستند که برای اهداف  سیاسی مطرح می شود.

صحت و سقم این اخبار مشخص نبود تا اینکه دو تن از نمایندگان مجلس با انتشار پست هایی در صفحات شخصیشان این خبر را تایید کردند. محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی نوشت:

«‏اتاق های فکرشان برای فرار از پاسخگویی، هر روز به دنبال حاشیه سازی و ایجاد دوقطبی های نخ نما هستند. ‎دختر آبی را مستمسک قرار دادند، تا جائیکه ‎پسر فوتبالی را فراموش کردند و امروز در منجلاب ‎آقازاده ماساژور فرو رفته اند.»

همچنین حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  نماینده مردم شریف فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نیز در توییتر خود نوشت:

«‏کسی می تواند مدعی حقوق زنان باشد که حداقل یک گام مثبت برای بانوان این سرزمین برداشته باشد.
کاش به جای پرداختن هجویّاتی نظیر ‎دروغ دختر آبی ، حواسمان بیشتر به اطرافیانمان باشد.»

در ادامه نمونه هایی از پست های کاربران فضای مجازی را که با هشتگ #آقازاده_ماساژور در شبکه های اجتماعی منتشر شده است مشاهده می کنید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: پروانه سلحشوری نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد