Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@22:22:25 GMT

علیرضا فغانی رسما داور لیگ استرالیا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۳۷۲

صراط:

علیرضا فغانی چند روز پیش تصمیم گرفت به دلیل مسائل خانوادگی ایران را ترک کند و به همراه خانواده اش به استرالیا برود. این داور بین المللی و ارزنده ایران که همچنان تصمیم دارد به کار قضاوت مشغول باشد، قرار است از این به بعد به عنوان یکی از داوران استرالیا به کارش ادامه بدهد.

به گزارش مهر فدراسیون فوتبال استرالیا در خبری اعلام کرد که فغانی برای فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۲۰ یکی از داوران تمام وقت لیگ استرالیا خواهد بود و با این داور قراردادی هم امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال استرالیا با تمجید از فغانی، وی را یکی از شخصیت های قابل احترام داوری در فوتبال دانسته است که در مسابقات جام ملت های آسیا، جام جهانی، جام کنفدراسیون فوتبال و مسابقات المپیک سابقه قضاوت دارد و دوبار هم به عنوان داور سال آسیا معرفی شده است.

فغانی حالا به عنوان یکی از داوران استرالیایی به کریس بیت، شون ایوانز و الکس کینگز دیوگر داوران تمام وقت لیگ استرالیا اضافه خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها