Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@21:37:48 GMT

حرف های خصوصی محسن فروزان با استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۷۴۶

یواش یواش دربی داره از راه میرسه. تو این روزا و با این حال و هوا برای شما هواداران استقلال حرف دارم. برای شما که بهترین هواداران روی زمین هستید و عاشق تیممون.
درست که در نتیجه گیری استقلال خوب عمل نکرده و بدشانس بوده اما دربی حساس پیشرو هست و تو این شرایط آرامش تیم و حمایت شما خیلی مهم. شما هواداران استقلال همیشه تو روزهای سخت پشت تیم بودید و الان هم وقت حمایت، وقت انرژی دادن به تیمی که دوست داریم برنده دربی باشه‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو این روزای مهم بیشتر پشت استقلال باشیم، بیشتر حمایتش کنیم. شما از روز اول گفتید تا پای جون پشت استقلال هستید و امروز مهم ایستادن پشت این تیم، مثل یک کوه پشتش باشیم و تو این روزا بهش روحیه بدیم تا یک استقلال با قدرت، یک استقلال با عظمت تو دربی وارد زمین بشه.
یک حرف هم با بازیکنان استقلال دارم. خودتون بهتر می دونید چه پیراهن مقدسی تو تنتون هست، واسه همین بیشتر بدوید، بیشتر بجنگید که هوادار استقلال منتظر شماست. اگر شما با تموم دل و جون تو زمین بازی کنید، بازی های سخت راحت تر میشه. این پیراهن قشنگ روزی بر تن بزرگان فوتبال ایران بوده و امروز افتخار شماست تا قدرش را بدونید.

مطمئنم اتحاد هوادارا و تلاش بیشتر بازیکنان با غیرتمون تو دربی نتیجه اش موفقیت استقلال. ما پشتتون هستیم، برید برای یک برد خوب و دلچسب. برید که تاریخ ساز بشید همون طور که بازی های خوب و زیبا استقلالی ها در تاریخ ثبت شده. یک روز اونا جنگیدند و امروز نوبت شماست که برای این پیراهن و هوادارانش بجنگید. من و همه استقلالی ها پشتتون هستیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال تصویری همراه با امیر جعفری منتشر کرد.

امیر جعفری که همیشه علاقه خود به استقلال را اعلام کرده، با بسیاری از بازیکنان و مربیان این تیم ارتباط نزدیکی دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # امیر جعفری ، فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)