Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:40:40 GMT

۴۰ مهمان خارجی در نشست جهانی راه ابریشم شرکت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۸۴۴

۴۰ مهمان خارجی در نشست جهانی راه ابریشم شرکت می کنند

حسن محمدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  این مهمانان از کشورهای فرانسه، ازبکستان، آذربایجان، چین، روسیه، کره‌جنوبی، ژاپن، بوتان، ترکیه، سوئیس، قرقیزستان، تاجیکستان، قزاقستان و نپال در این نشست‌ها حضور خواهند یافت.

 وی اضافه کرد: مهمانانی هم از سران سازمان جهانی یونسکو در همدان حاضر می شوند و در بخش‌های مختلف به سخنرانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مشاور شهردار همدان با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای میزبانی از این رویداد جهانی خاطرنشان کرد: در همین راستا کمیته‌های ۹گانه اجلاس فعالند و با تمام قوت کارها را پیگیری می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته علمی، پشتیبانی، اسکان و پذیرایی، تبلیغات و فضاسازی شهری، اطلاع‌رسانی و رسانه، اجرایی، تشریفات، حمل و نقل و سمعی و بصری هستند.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش بسیج شده‌اند و همدان آماده است همچون گذشته در میزبانی از این رویداد بین‌المللی بدرخشد.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان ژاپن چین جاده ابریشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک کشتی حامل کمک‌های انسانی برای مردم غزه حدود دو هفته دیگر از بندر بیروت راهی بندرعریش مصر خواهد شد.
کمیته ملی جمع آوری کمک برای مردم غزه درلبنان امروز در نشستی دربیروت اعلام کرد کشتی کمک‌های انسانی شامل دوهزار تن مواد غذایی وضروری مورد نیاز محاصره شدگان نوار غزه است.
هانی سلیمان سخنگوی این کمیته گفت نخستین کشتی کمک‌های انسانی از لبنان به نوار غزه به نام هیلاریون کبوجی، شخصیت مسیحی معروف نامگذاری شده است که نماد مبارزه خستگی ناپذیر علیه رژیم صهیونیستی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


جوزف القصیفی، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران لبنان، دراین نشست تاکید کرد غزه نیازمند اقدام عملی سازمان ملل برای توقف جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی است.
محموله کشتی کمک‌های انسانی هیلاریون کبوجی قرار است پس از تخلیه دربندر عریش مصر ازراه زمینی به نوارغزه منتقل شود.
--------
مصاحبه‌ها:
فتحی ابوالعرادات - از مسئولان جنبش فتح درلبنان
شیخ خضرالکبش - ازشخصیت‌های اهل سنت لبنان
بسام الهاشم - سیاستمدارمسیحی لبنانی
عامر وهاب - نماینده کمیته کمک به غزه در الجزایر

دیگر خبرها

  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو