Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مائده شورگشتی، پاروزن تیم ملی کانو، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: تمرینات ما تازه شروع شده است و نمی‌توان در این خصوص نظر دارد اما فکر می‌کنم تمرینات تیم خیلی خوب پیش برود چون در اردوهای قبلی هم واقعا تمرینات عالی‌ای زیر نظر چند مربی و کادرفنی خوب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاروزنان در تیم ملی زیر نظر خود فدراسیون، مربی‌های داخلی، خارجی و کارشناسان تمرین می‌کنند که فکر می‌کنم این روند نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.

وی افزود: پیش از مسابقات قهرمانی جهان چند ماه در اردو بودیم و به همین دلیل سطح آمادگی ما خیلی خوب شده بود. مدتی وقفه داشتیم اما دوباره اردوها آغاز شده و فکر می‌کنم بتوانیم نتایج مطلوبی در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کنیم.

شورگشتی اظهار داشت: مربی تیم درخواست داده که کارشناس تغذیه و روانشناس همراه ما باشد اما چون اردوها تازه شروع شروع شده است، باید این موضوع بررسی شود. باتوجه به ماهیت رشته ما و تمریناتی که داریم باید مربی تغذیه بسیار خوبی داشته باشیم. 100% وجود کارشناسان کنار تیم ملی تاثیرات بسیار زیادی دارد که در آینده می‌توان آن را دید.

پاروزن تیم ملی کانو ایران گفت: در اردوهای قبلی روانشناس داشتیم اما برای دور جدید اردوها باید درخواست دهیم. وجود روانشناس کنار تیم می‌تواند ما را آرام کند و باعث می‌شود روی هدف خود متمرکز شویم، علاوه بر این از خانواده‌هایمان دور هستیم، از صبح تا شب در اردو تمرین می‌کنیم و درگیری‌های ذهنی و احساسی داریم، وقتی روانشناس کنار باشد می‌تواند کمک کند تا این مشکلات را کنار بگذاریم. شانس زیادی برای اخذ سهمیه داریم چون پاروزنان چین که یکی از قوی‌ترین رقیب‌های ما هستند، سهمیه‌های خود را کسب کردند.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا کانو فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم