Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-09@00:24:50 GMT

اطری در ثانیه پایانی سهمیه المپیک گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۰۸۴



نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با حذف از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، با برد دلچسب مقابل حریف بلاروس در ثانیه پایانی ضمن صعود به رده بندی موفق به کسب اولین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در قزاقستان، رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که روز گذشته( پنج‌شنبه) و پس از شکست مقابل حریف روس راهی گروه بازنده‌ها شده بود، در این مرحله برابر بخابیار اردنبات دارنده مدال برنز جهان از مغولستان به روی تشک رفت و در حالیکه تا ثانیه‌های پایانی شکست خورده بود، اینبار نیز از حریف امتیاز گرفت و او را در خاک نشاند و 2 امتیاز گرفت تا در نهایت با نتیجه 4 بر 4 پیروز این مبارزه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطری ضمن صعود به رده بندی موفق به کسب اولین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران شد. اطری برای کسب نخستین مدال خود در جهانی بزرگسالان باید برابر کومار راوی از هند به روی تشک برود.

در جریان رقابت های دیروز رضا اطری پس از کسب دو پیروزی مقابل نمایندگان بلاروس و کره‌شمالی، برابر زائور اوگویف قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان از روسیه با حساب ۲ بر ۰ شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن رقیبش، راهی گروه بازنده‌ها شد.

امیر محمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز نخست بود که پس از پیروزی برابر حریفی از ترکمنستان، در دومین مبارزه به والدس از کوبا ۱۳ بر ۹ باخت و با حذف از این رقابت‌ها، نتوانست سهمیه المپیک را برای ایران بگیرد.

به نفرات اول، دوم، وم مشترک و پنجم مشترک در ۶ وزن المپیکی، سهمیه المپیک اختصاص پیدا می‌کند و نفراتی که نتوانند صاحب سهمیه شوند باید در رویدادهای گزینشی المپیک برای رسیدن به سهمیه تلاش کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • گل‌های ثانیه پایانی بایرلورکوزن؛ ژابی آلونسو نمی‌بازد! / فیلم
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم