Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@09:13:42 GMT

آغاز پرداخت سود سهام عدالت از اواخر آذرماه

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۱۴۸

به گزارش اکوفارس، طرح سهام عدالت در حالی از سال 1385 تا کنون در حال اجرا است که بر اساس آن از محل سود سهام تخصیص یافته به مشمولان، اقساط این سهام طی مدت 10 سال تسویه شده است.

بر این اساس از سال 96 و با پایان یافتن مهلت تسویه اقساط سهام عدالت، سود این سهام به‌صورت نقدی به مشمولان در حال پرداخت است.
بر این اساس در سالجاری نیز رفته رفته مجامع سال 1397 شرکت‌ها در حال برگزاری است که پس از پایان این زمان، واریز سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1397 شرکت‌های سرمایه‌پذیر به مشمولان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا سیدجعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی سازی به تازگی گفته، در هفته اول آبان ماه می‌توان گفت که سود تخصیصی تمام مشمولان چقدر خواهد بود و هر مشمول چه میزان سود دریافت می‌کند و پرداخت سود هم اواخر آذر ماه شروع به توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این که سود سال 95 برای مشمولانی که سهم یک میلیون تومانی داشتند 150 هزار تومان بود که در سال 96 این عدد به 175 هزار تومان رسید، افزود: این سود برای سال 97 باز هم افزایش خواهد داشت. هر چند در حال حاضر نمی‌توان میزان آن را بیان کرد چراکه هنوز مجمع چند بنگاه و شرکتی که سهام عدالت دارند، برگزار نشده است.

مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مجامع این سه تا چهار شرکت پایان مهر ماه برگزار خواهد شد، گفت: در هفته اول آبان ماه می‌توان گفت که سود تخصیصی تمام مشمولان چقدر خواهد بود و هر مشمول چه میزان سود دریافت می‌کند و پرداخت سود هم اواخر آذرماه شروع به توزیع می‌شود.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد

مرتضی صبوری ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

وی افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

صبوری در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات خواهیم بود  و در روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت