Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید اجرا شود. اگر می‌خواهیم امر به معروف و نهی از منکر اثرگذار باشد، باید خودمان به آن عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل هاشم اظهار داشت: حتی اگر مردم سراغ ما هم نیایند، باز ما وظیفه داریم آنها را به سوی خدا دعوت کرده و امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی افزود: هدایت از طرف مواعظه حسنه امکان‌پذیر است. شرط توفیق در امر هدایت به دین سعه صدر است. در امر به معروف و نهی از منکر باید سعه صدر لازم را داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: تذکر انتخاباتی این هفته را از زبان امام(ره) عرض می کنم و اینکه خدمتگزاری و مردمی بودن نماینده مجلس را در نظر بگیرید. کسانی که در انتخابات شرکت می کنند بدانند که باید خود را حاکم مردم ندانند و خود را خدمتگزار مردم بدانند.

وی ادامه داد: متعهد بودن نماینده مجلس به اسلام از دیگر موضوعات مورد تاکید امام است.

وی گفت: از جوانانی که در بحث شهیدزدایی بصورت خودجوش به میدان آمدند، تشکر می کنم. شهرداری تبریز هم اقداماتی انجام داد و امیدواریم دیگر تکرار نشود.

وی گفت: هیچ مذاکره ای بین مسئولین جمهوری اسلامی و آمریکا نخواهد شد. جمهوری اسلامی از وعده مذاکره سردرگم نخواهد شد، چرا که راه خود را می شناسد. امیدواریم مسئولین به تذکرات مقام معظم رهبری توجه کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: مقاومت و حماسه مردمی در دوران  دفاع مقدس، این جنگ را به کم نظیرترین پدیده تاریخ تبدیل کرد.

وی گفت: عربستان مقام سوم در دنیا در بیشترین هزینه کرد در مسایل نظامی دارد اما حمله پهبادی انصارالله یمن به شرکت نفتی آرامکو، نشان از اشرافیت انصارالله به تاسیسات عربستان است.

آل هاشم ابراز داشت: عربستان از سر عصبانیت به خاطر این ضربه نظامی و شوک نفتی، ایران را متهم می کند که این حمله از خاک ایران صورت گرفته است.

کد خبر 4723564

منبع: مهر

کلیدواژه: مذاکره خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم