Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: پس از هشت سال دفاع جانانه ملت ایران از تمامیت ارضی در طول سال‌های دفاع مقدس، دشمنان ایران اسلامی با جنگ اقتصادی و فرهنگی به مقابله با پیشرفت این کشور اثرگذار منطقه‌ای و جهانی پرداخته‌اند و این جنگ هنوز با شدت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در ایام جنگ تحمیلی با تبعیت از آموزه‌های مکتب حسینی پیروز میادین مختلف شدند که باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز از آموزه‌های اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) بهره بگیریم تا پیروز میدان باشیم.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های موفقیت در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی، حمایت از تولید ملی است که باید در همه عرصه ها مورد توجه مسوولان و مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ادامه داد: صدام و رژیم تا بن دندان مسلح بعث عراق تصور می‌کرد که این جنگ، سه روزه با فتح تهران به پایان می‌رسد ولی رزمندگان مدافع وطن، طی هشت سال حماسه و دفاع اجازه ندادند که وجبی از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با ابراز نارضایتی از وجود فضای التهاب در شبکه‌های مجازی و انتشار آسان شایعه و افترا در این فضا گفت: برخی افراد سودجو و فرصت طلب با دستاویز قراردادن موارد مختلف از جمله مواردی نظیر دختر آبی و مسائل قومیتی و مذهبی سعی در ایجاد اختلاف بین مردم دارند که باید با هوشیاری جلو آنها ایستاد.

وی تاکید کرد: دریافت اخبار و اطلاعات از منابع موثق و درست، مهمترین راهکار مقابله با این شایعات است.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده از سوی قوه قضاییه برای مبارزه با فساد در جامعه طی هفته‌های گذشته اضافه کرد: این امر بسیار مبارک است ولی باید ضمن تداوم این اقدامات، زمینه بروز فساد نیز در جامعه احصا و ریشه‌کن شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فصل برداشت محصولات مختلف از جمله سیب در آذربایجان‌غربی، بر رعایت حال کشاورزان توسط مسوولان و کارخانه‌داران تاکید کرد و ادامه داد: افرادی که نسبت به خرید محصول کشاورزان اقدام می‌کنند، انصاف را رعایت کنند تا موجب بهبود وضعیت کشاورزی و کشاورزان استان در فصل برداشت شوند.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: حل مشکلات حوزه کشاورزی به ویژه در زمینه خرید این محصولات، نیازمند تدابیری از سوی مسوولان و کمک نمایندگان در راستای تصویب قوانین تسهیل کننده در این خصوص است که باید مد نظر مدیران و نمایندگان قرار گیرد.

هفته دفاع مقدس از پس فردا /یکشنبه/ در کشور آغاز می شود و هزاران برنامه در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در کشور و آذربایجان غربی به اجرا در می آید.

۳۱ شهریور امسال، سی و نهمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی هفته دفاع مقدس امام جمعه ارومیه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)