Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:55:27 GMT

توضیح شهرداری دزفول در مورد حذف نام شهدا از برخی معابر

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۱۳۶

توضیح شهرداری دزفول در مورد حذف نام شهدا از برخی معابر

به گزارش ایرنا در جوابیه روابط عمومی منطقه یک شهرداری دزفول در خصوص انتشار تصاویری از حذف نام شهدا از برخی معابر  شهری در فضای مجازی آمده است: ️تمام تابلوهای "پرچمی" که در معابر شهری توسط منطقه یک شهرداری دزفول نصب شده اند مزین به نام شهدا هستند ولی متاسفانه چهار سال پیش به دلیل سهل انگاری پیمانکار نوسازی تابلوها و عدم نظارت مسوول مربوطه در این منطقه، نام شهدا در برخی تابلوهای "دیوار کوب" قید نشد و درج این نام ها فقط محدود به تابلوهای پرچمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

د️ر این جوابیه آمده است:  طی روزهای آینده شهرداری این منطقه قصد دارد در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، علاوه بر تابلوهای پرچمی تمام تابلوهای دیوارکوب معابر این منطقه را نیز همانند تابلوهای پرچمی به نام شهدای گرانقدر مزین کند.
ا️ین جوابیه می افزاید: شهرداری دزفول نیز به منظور احترام و  ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در جلسات برگزار شده در شورای نامگذاری شورای شهر دزفول، همواره استفاده از نام شهدا را در خیابان ها و معابر سطح شهر در اولویت پیشنهاد های خود قرار داده است.

د️ر این جوابیه آمده است: نامگذاری اماکن، خیابانها و معابر سطح شهر به نام مقدس شهدا همواره بیانگر و تداعی کننده رشادت ها و از خودگذشتگی ها در راستای پایداری و پاسداشت ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از همین رو این شهرداری همواره زنده نگه داشتن نام مبارک شهدا را در اولویت خود قرار داده، زیرا ماندگاری این نظام مقدس مرهون خون پاک این شهدا است.

به گزارش ایرنا حذف نام شهدا از برخی معابر و خیابان های کشور در هفته های اخیر واکنش هایی در محافل عمومی داشته است.

شهرستان دزفول بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.
۷۲۷۸/۳۰۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا دزفول شهرداری دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛جلیل جعفری گفت: برای بهبود عملکرد خدمات شهری، افزایش کیفیت بهداشت شهری و همچنین کاهش آمار خسارات وارده بواسطه زباله گرد‌ها و افزایش فرهنگ ساعت مقرر بیرون گذاری زباله، خدمات شهری منطقه ۲، مرحله دوم طرح جمع‌آوری مخازن و گاری‌های چهارچرخ سطح منطقه را آغاز کرد.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح نزدیک به ۱۰۰ عدد مخزن زباله از معابر اصلی منطقه ۲ جمع‌آوری شد.
مسئول خدمات شهری منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود، شاهد مهار پدیده زباله‌گردی خواهیم بود و به دنبال آن، مراکز خرید ضایعاتی که چهره نازیبایی برای بعضی از نقاط شهر ایجاد کرده است نیز جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود