Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان در مذاکره خواهان گرفتن امتیاز از مسئولان و امضای معاهده و سپس خارج شدن از مفاد آن هستند، گفت: مقاومت مردم از دستاوردهای دفاع مقدس است. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی با اشاره به اینکه 31 شهریورماه تاریخ آغاز جنگ تحمیلی صدام و قدرت‌های جهانی بر علیه ایران است، اظهارداشت: این جنگ حمله مرزی نبود بلکه حمله به انقلاب اسلامی و هویت ملت ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن در سال‌های اولیه حیات انقلاب اسلامی حقیقت و مسیر این حرکت را فهمیده بود، افزود: 8 سال تمامی قدرت‌های جهان به یاری صدام آمدند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس دوران طلایی و تاریخی است، اضافه کرد: در دانشنامه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری و کشور باید حرکت‌های بالنده این دوران تبت شود.

نکونام با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برای تاریخ درس عظیمی دارد، ادامه داد: این دوران ملت ایران را یاری کرد که 40 سال با اقتدار ایستادگی کنند و امروز به جایی برسیم که دشمن از سر استیصال و درماندگی خواهان مذاکره باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: مذاکره با آمریکا حماقت محض استمذاکره با آمریکا و سیاست فشار حداکثری ترامپآمریکا در کنار فشار حداکثری، ادعای مذاکره دارد

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن به اشکال مختلف در پی آوردن ایران بر سر میز مذاکره است، گفت: بنابر سخن مقام معظم رهبری ایران هرگز مذاکره نمی‌کند و دشمنان نیز جرات جنگ ندارند، این سخن همه ملت ایران است.

نکونام با بیان اینکه دشمنان در مذاکره خواهان گرفتن امتیاز از مسئولان و امضای معاهده و سپس خارج شدن از مفاد آن هستند، افزود: مقاومت مردم از دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی با بیان مقاومت یمن در منطقه اضافه کرد: مقاومت به مردم یمن این توانایی را داده در برابر آل‌سعود و امارات که پشت آن‌ها آمریکا است ایستادگی کند، امروز پهبادهای یمن همه را در اوج استیصال قرار داده است.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اول مهر روز بازگشایی مدارس است، گفت: همه ما در برابر تربیت نسل جوان مسئول هستیم.

وی با اشاره به سالروز تحریم حرمین عسگری به دست کفار افزود: به یاری خدا امروز این حرمین از شرایط سخت گذشته خارج شدند و محلی برای گسترش پیام قرآن هستند.

انتهای پیام/ ت

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی

در نشست وزرای نفتی ایران و پاکستان بحث و بررسی بر روی توسعه همکاری‌های انرژی انجام شد و آغاز تجارت گازی دو کشور مورد واکاوی دو طرف قرار گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به‌نظر می‌رسد در 15 سالی که از امضای قرارداد صادرات گاز ایران به پاکستان گذشته که با کارشکنی مستقیم امریکا این قرارداد اجرایی نشده، هیچ‌گاه مثل امروز، مقامات پاکستان نسبت به رفع موانع اجرایی شدن این قرارداد، مصمم نبوده‌اند.

دوماه پیش بود که وزارت نفت و منابع طبیعی پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که کمیته انرژی کابینه پاکستان با آغاز کار برای احداث خط لوله از مرز مشترک پاکستان تا بندر گوادر موافقت کرده است.

در این بیانه آمده بود: "با توجه به کمیته نظارتی که در سپتامبر سال گذشته از سوی نخست‌وزیر پاکستان برای بررسی توصیه وزرای مربوط درباره خط لوله گاز ایران و پاکستان تشکیل شده بود، کمیته انرژی کابینه توصیه‌های دریافت از سوی کمیته نظارتی را تایید و به موجب آن در مرحله نخست، کار بر روی احداث 80 کیلومتر خط لوله گاز از مرز پاکستان تا بندر گوادر آغاز خواهد شد."

حال در خلال سفر رئیس جمهوری ایران به پاکستان، جواد اوجی، وزیر نفت ایران با همتای پاکستانی خود نشست مشترکی برگزار کرد که طبق اعلام وزارت نفت، دو طرف در این دیدار بر تحکیم روابط دو کشور به‌ویژه در بخش انرژی و نفت و گاز تأکید کردند و توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی و صدور خدمات فنی و مهندسی از مهم‌ترین محورهای مذاکرات وزیران نفت ایران و پاکستان بود.

اگرچه وزارت نفت ایران از جزئیات مذاکرات صورت گرفته در این جلسه خبری منتشر نکرده، اما بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد که  آغاز تجارت گازی دو کشور مورد واکاوی دو طرف قرار گرفته است.

به‌نظر می‌رسد از این سفر و جلساتی که در خلال آن برگزار شده، می‌توان طلسم‌شکنی آغاز تجارت گازی دو کشور را پس از 15 سال انتظار داشت؛ البته این مهم بستگی به قدرت چانه‌زنی دو طرف و اهتمام مسئولان دو کشور برای رفع موانع خواهد داشت و مقامات پاکستان باید در عمل نشان دهند که سیاست یک‌بام و دوهوای گذشته در مورد تعلیق خرید گاز از ایران را زیر سایه همراهی با امریکا کنار گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس