Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@02:56:59 GMT

مظلومی: استقلال باید برای دربی آرامش داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۵۰۲

به گزارش وانانیوز،  پرویز مظلومی با اشاره به وضعیت استقلال در آستانه دربی تهران و اینکه استقلال از ۳ بازی گذشته ۲ امتیاز گرفته است، گفت: این درست است که استقلال از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشته، ولی من معتقدم که حق این تیم بیشتر از کسب دو امتیاز بود. استقلال در بازی با فولاد تیم برتر زمین بود و باید ۳ امتیاز را می‌گرفت و در بازی با نفت مسجدسلیمان هم داوری به استقلال ضربه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرفتن پنالتی و اخراج اسماعیلی دو صحنه‌ای بود که داور اشتباه کرد و این موضع نقش مهمی در تساوی استقلال داشت. به هر حال این اتفاقت رخ داده و استقلال باید بازی‌های گذشته را فراموش کند.
وی در پاسخ به این پرسش که «چرا استقلال در شروع لیگ برتر با چنین شرایطی مواجه شد؟» تصریح کرد: استقلال برای فصل جدید تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد و به تیمی که ۱۴ بازیکن را از دست می‌دهد باید زمان داد. وقتی این تغییرات بیش از حد باشد طبیعتا مشکلاتی ایجاد می‌شود و نمی‌توان خیلی زود بازیکنان جدید را با یکدیگر هماهنگ کرد. نکته مهم دیگر این است که استقلال یک مربی ایتالیایی را انتخاب کرد که شناختی از فوتبال ایران ندارد و این کار را سخت‌تر کرد. طبیعتا باید به سرمربی تیم زمان داد تا تفکراتش را در استقلال پیاده کرده و از فوتبال ما شناخت پیدا کند.
مظلومی در ارتباط با اینکه آیا بازیکنان جدید استقلال که سابقه حضور در دربی را ندارند، می‌توانند در این بازی عملکرد مثبتی داشته باشند، تاکید کرد: این موضوع شاید کمی نگران‌کننده باشد، ولی آن‌ها هم برای نشان دادن خودشان انگیزه زیادی دارند. بازیکنان استقلال باید بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن دارند، هواداران از آن‌ها انتظار دارند که این شرایط را تغییر دهند و امیدوارم استقلال خیلی زود به فرم مطلبو خودش برگردد.
سرمربی پیشین استقلال با اشاره به دربی روز یکشنبه و اینکه برخی معتقدند شانس برد پرسپولیس بیشتر است، خاطرنشان کرد: سابقه نشان داده که این بازی ربطی به شرایط دو تیم ندارد. اینکه پرسپولیس بیشتر امتیاز دارد دلیل بر این نمی‌شود که بگوییم آن‌ها حتما برنده خواهند شد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی هم در نتایج تاثیرگذار هستند. دربی یک بازی خاص است و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. معمولا در دربی موقعیت‌های زیادی نصیب هر دو تیم نمی‌شود و تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند برنده خواهد شد.
مظلومی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تصریح کرد: استقلال باید برای دربی آرامش داشته باشد و پیشکسوتان هم باید از تیم حمایت کنند. استراماچونی هم یک مربی بی‌حاشیه است که کارش را انجام می‌دهد و باید به این مربی و همچنین بازیکنان استقلال انرژی مثبت بدهیم. استقلال تیم کوچکی نیست که برای دربی نگران باشیم، امیدوارم که اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

منبع: وانا

کلیدواژه: پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال لیگ برتر ایران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم