Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@21:34:32 GMT

آمریکا امتحان خود را در مذاکره پس داده است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۵۰۴

آمریکا امتحان خود را در مذاکره پس داده است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه با دعوت از همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: جوانان باید به حقیقت دین توجه کنند و دین برنامه زندگی است.

وی با اشاره به تاریخ 70 سال گذشته کشور در رابطه با ارتباط با آمریکا به اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا اشاره کرد و افزود: تجارب ارتباط با آمریکا نشان می‌دهد آن‌ها همیشه به دنبال این بوده‌اند که کلاه سر ایران بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله علما آخرین امتحان آمریکا را در مذاکرات برجام دانست و گفت: آمریکا تمام تعهدات بین‌المللی خود را زیرپا گذاشت و با چنین حکومت غیرقابل اعتمادی نمی‌توان مذاکره کرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: آمریکا از طریق مذاکره تنها به فکر تحمیل نظرات خود بر ایران است.

وی تصریح کرد: امروز تنها راه علاج مشکلات کشور تکیه به ملت و اراده آن‌ها است و همانطور که در جنگ تحمیلی با اتکا به مردم و ایستادگی آنان کشور پیروز شد امروز هم در سطح منطقه با تکیه بر این توان با اقتدار ایستاده است.

آیت‌الله علما با اشاره به 31 شهریورماه و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، به تعبیر مقام معظم رهبری اشاره و هشت سال دفاع مقدس را گنجی دانست که توانست جمهوری اسلامی را به اقتدار برساند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد آیت الله علما نماز جمعه اراده مردم مشکلات کشور استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند