Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پرونده این جنایت که امروز بازخوانی می‌کنیم از ١١ اردیبهشت سال ٨٧ با اعلام خبر خودکشی یک زن در دستور رسیدگی تیم جنایی قرارگرفت. با گزارش این حادثه، بازپرس جنایی پایتخت و تیم تحقیق راهی محل حادثه Incident شدند. با وجودی که همسر مقتول مدعی بود زن جوان خودکشی کرده است، اما بررسی‌ها نشان می‌داد زن جوان با بسته شدن سیم برق و روسری به دور گردنش خفه شده است؛ بنابراین فرضیه قتل Murder قوت گرفت و شوهر این زن به‌عنوان مظنون اصلی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کارآگاهان درادامه دریافتند «شیوا» چند سال قبل به عقد موقت همسرش خسرو درآمده و ثمره ازدواج‌شان هم یک پسر بود.

خسرو در حالی که به عنوان مظنون اصلی پرونده تحت بازجویی قرار داشت با انکار قتل همسرش گفت: «عصر روز حادثه پسرم را به خانه یکی از دوستانم برده و ساعت دو نیمه شب به خانه بازگشتم و فکر کردم همسرم خواب است. به همین خاطربیدارش نکردم. اما صبح روز بعد متوجه مرگش شدم!» این ادعا در حالی مطرح شد که کارآگاهان با پیدا کردن ٧ فیلتر سیگار در جاسیگاری اتاق خسرو، شب بیداری او را ثابت کرده و ادعاهایش را کذب خواندند.

همچنین در تحقیقات میدانی مشخص شد روز قبل از کشف جسد، خسرو با همسرش درگیر شده و همسایگان نیز صدای مشاجرات آن‌ها و کتک خوردن زن جوان را شنیده بودند. دکمه‌های کنده شده از مانتوی مقتول نیز سند دیگری برای اثبات این ماجرا بود. همچنین آشنایان این زوج به پلیس Police گفتند خسرو از مدتی قبل و با پایان یافتن زمان صیغه نامه قصد جدایی از شیوا و ازدواج با زن دیگری را داشته، اما مقتول به دلیل داشتن فرزند خردسالی از همسرش، این جدایی را نپذیرفته بود.

این شواهد که همگی بیگناهی مرد میانسال را رد می‌کرد با گواهی پزشکی قانونی متهم را به اعتراف واداشت. چرا که متخصصان پزشکی قانونی، زمان مرگ را ٢٤ ساعت قبل از زمان کشف جسد اعلام کرده بودند. با وجود تمامی این مدارک و شواهد، خسرو حاضر به پذیرش قتل نبود و همچنان بر بیگناهی‌اش اصرار داشت. سرانجام هم او به اتهام قتل در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و قضات وی را به قصاص محکوم کردند. این حکم در شعبه ۱۳ دیوان عالی کشور نیز تأیید شد. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث صیغه جنایت خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم

یک دستیار سابق ترامپ فاش کرد رییس جمهور سابق آمریکا از او خواسته بوده در مورد رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن ساکت باشد.

به گزارش شفقنا، «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روز‌های پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه او با بازیگر فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می‌دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

هیکس شهادت داد که چهار روز قبل از انتخابات ۸ نوامبر ۲۰۱۶ به ترامپ گفته بود که وال استریت ژورنال جزئیات داستان دنیلز را منتشر خواهد کرد. هیکس که به عنوان دبیر مطبوعاتی کمپین انتخاباتی خدمت می‌کرد، گفت: «او می‌خواست مطمئن شود که هر نوع رابطه انکار شده است.»

او گفت که ترامپ نمی‌خواست همسرش ملانیا این موضوع را بفهمد، موضوعی که شامل ادعا‌هایی مبنی بر رابطه او با کارن مک‌دوگال، مدل سابق پلی‌بوی هم بود. ترامپ رابطه با هر دو زن را رد کرده است. هیکس می‌گوید: «او نگران این بود که همسرش روزنامه‌های صبح را نبیند و از من می‌خواست مطمئن شوم که روزنامه‌ها در آن روز صبح به محل اقامت همسرش تحویل داده نمی‌شوند.»

البته شهادت هیکس می‌تواند به وکلای ترامپ کمک کند تا ادعا کنند که او به دنیلز پول داده است تا همسرش و نه رای دهندگان را از شنیدن اتهامات جنسی مخفی کند.

گفتنی است ترامپ با ۳۴ عنوان اتهامی مختلف روبرو است که برخی از آن‌ها دستکم چهار سال زندان دارند.

دیگر خبرها

  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها