Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@05:15:42 GMT

موج سواری نمایندگان در شفافیت آرا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۷۴۰

موج سواری نمایندگان در شفافیت آرا

شما موج سواریتان را بکنید و مطمئن باشید بالاخره مجبورتان می‌کنیم از آن اشتباه‌های بدی را بکنید که سایر کشور‌ها آن را مرتکب شده‌اند؛ یعنی شفافیت آرا و اموال و هر آنچه است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زینب اسماعیل زاده*؛ کنار مردم می‌ایستد و آنچه از زندگی دنیا دارد به امتش عرضه می‌کند و می‌گوید که اگر دیدید ارزنی بر آن به ناحق افزوده شد گریبانم را بگیرید! گریبان چه کسی را! گریبان علی را که پیغمبر در حقش گفته عَلِیٌّ مَعَ الْحَقِّ وَ الْحَقُّ مَعَ عَلِیٍّ یَدُورُ حَیْثُمَا دَارَ؛ علی با حقّ است و حق با علی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هر کجا علی باشد، حق هم آن جاست و حق به دور علی می‌گردد...
پیامبر در باب علم علی (ع) می‌گوید: قُسّمت الحکمة علی عشرة اجزاءٍ فاعطی علیّ تسعة و النّاس جزءً واحداً؛ حکمت و دانش به ده جزء تقسیم شده است و به علی نه قسمت آن و به مابقی مردم یکدهم داده شده است؛ و علی کسی است که عدالت فرقش را به دو نیم تبدیل کرد!
شگفتا! کسی که به حق بودنش آن چنان و علمش آنجور و عدلش سبب کشته شدنش شده تواضعش این چنین است...علی حرف از بار و بنه میزند!
برترین مردم در خود صلاحیت این را نمی بیند که اموال کوفیان را در بار و بنه زاهدانه اش جا کند و ببرد خرج فقرای بادیه نشین کند؟ زر و سیم در دست میثم و ابوذر و حجر مفیدتر بود یا ماندنش در بیت المال و به یغما بردنش به دست معاویه؟ علی بی بصیرت بود یا دولت و مجلسی‌های ما خیلی عالم به غیب؟
وزیر و وکیل ما که الحمدالله همه پیغمبر زاده و مخلص اند! چند صد میلیون و شاید چندین میلیارد خرج میکنند که حقوق زیر ۱۰میلیون را بگیرند و خدمت کنند به امت حزب الله! و چه خوش گمانیم ما!
اتفاقا همین چند روز پیش عمه زاده‌های بنده بودند که چند میلیاردی زیر و رو کشیدند و توسط قاضی القضات دستگیر شدند خدا این عمه زاده‌های از دل آمریکا وسط ملت افتاده را نصیب گرگ بیابان نکند!
بگذریم.. بالاخره با حرف علی (ع) و حسنین (ع) که نمی‌شود مملکت را چرخاند! ۱۴۰۰سال از آن حرف‌ها گذشته و همه امروزی شده اند! مثلا همین مهد سرمایه داری؛ آمریکا!
پول روی پول! حالا یک اشتباهی هم کرده اند البته...مثلا آمده اند در سال ۱۹۷۵ نهادی تاسیس کرده اند که وظیفه اش اجرای قوانینی همچون رعایت سقف کمک‌های مالی است.
اتفاقا انگلستان هم از این اشتباهات داشته! پدر سوخته‌ها با ثبت وعده‌های مسئولین و قرار دادن یک سرآمد برای هر وعده، نه تنها آرشیوی از وعده‌های احزاب و سیاستمدارن تهیه کرده اند بلکه این امکان را به مخاطبان و موکلان خود میدهند تا میزان تحقق این وعده‌ها را تخمین بزنند!
به لیست این به اشتباه افتادگان اضافه بکنید کانادا و افغانستان و گواتمالا را! به هرحال ما باید از این اشتباهات درس عبرت بگیریم و به اعمال درستشان توجه کنیم! آن‌هایی که بشود رویشان موج سواری کرد. مسئول هم آدم است تفریح میخواهد!
نماینده موج سوار حتی حاضر نیست از رایش در مجلس بگوید و از نظرش به طور کارشناسی در صحن علنی دفاع کند شفاف کردن اموال و هزینه‌های تبلیغاتی اش پیشکش! آقایان میفرمایند استقلال نماینده زیر سوال میرود!
آقای نماینده دقیقا به چه رای میدهی که از افشایش می‌هراسی و می‌گویی که استقلالت به خطر می‌افتد؟ چقدر در باروبنه و خورجینت چپانده‌ای که از واکنش خلق الله واهمه داری؟ پول‌های نجومی خرج میکنند برای چه و چه...
آن وقت ما مردم معمولی و ساده لوح فقط سالی یکبار کمک شان به هیئت و اطعامشان را میبنیم! ما که بدبین نیستیم... لابد بصیرتر از حضرت امیرند و خرج ابوذر و میثم‌های دستگاهشان میکنند برای تعالی و تربیت امت البته..!
شما به دین خودتان ما هم به دین خودمان، شما سعی در حفظ استقلالتان بکنید و ما هم تا توان داریم برای رسوایی ظلم و دروغ فریاد میزنیم...
شما موج سواریتان را بکنید و مطمئن باشید بالاخره مجبورتان میکنیم از آن اشتباه‌های بدی بکنید که سایر کشور‌ها آن را مرتکب شده اند؛ منظور شفافیت آرا و اموال و هر آنچه است که در بساط دارید مانند نماینده‌های کشور‌های دیگر علی الخصوص کشوری مانند گواتمالا!
زینب اسماعیل زاده- دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه گیلان
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی یادداشت دانشجویی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پنجره‌ای رو به شفافیت