Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نیویورک کناره‌گیری خود را از رقابت‌ داخلی حزب دموکرات برای تعیین نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ اعلام کرد. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری هیل، «بیل دی‌بلاسیو» شهردار نیویورک صبح روز جمعه به وقت محلی در مصاحبه با شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی (MSNBC) انصراف خود را از شرکت در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها برای تعیین نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست‌ جمهوری سال 2020 اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی‌بلاسیو که حدود چهار ماه قبل با راه‌اندازی کارزار انتخاباتی خود رسماً وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی حزب دموکرات شده بود، در مصاحبه با MSNBC اعلام کرد: «فکر می‌کنم همه تلاشم را برای موفقیت در انتخابات انجام داده‌ام، اما باید صراحتاً اعلام کنم که حالا زمان مناسبی برای حضور من نیست.»

در حال حاضر بیش از 20 نامزد دموکرات خود را برای رقابت در انتخابات داخلی این حزب  آماده می‌کنند و امیدوارند که نامزد نهایی حزب خود برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 باشند. البته در این میان سه سیاستمدار جمهوری‌خواه نیز برای رقابت درون‌حزبی با ترامپ اعلام نامزدی کرده‌اند که با توجه به نظرسنجی‌های انجام‌شده طی هفته‌های اخیر به نظر نمی‌رسد که هیچ‌یک از آنها تهدیدی جدی برای رئیس‌جمهور آمریکا باشند.

پیشتازی بایدن در بین نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکاتمایل حامیان بایدن به الیزابت وارن به عنوان یک جایگزین احتمالی

با این حال، نتایج نظرسنجی‌ها حاکی از این است که در حال حاضر برخی نامزدهای دموکرات از جمله «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و همچنین «برنی سندرز»، «الیزابت وارن» و «کامالا هریس» که هر سه جزو نمایندگان حزب دموکرات در مجلس سنا هستند، در مقایسه با ترامپ محبوبیت بیشتری در بین رأی‌دهندگان آمریکایی دارند.

انتهای پیام/.

 

 

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا اخبار آمریکا دونالد ترامپ حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد