Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:25:10 GMT

برگزاری مسابقه کتاب خوانی همسران 

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۷۶۴

برگزاری مسابقه کتاب خوانی همسران 

مجید خوبی زاده، گفت: با توجه به اهمیت مقوله کتاب و کتاب خوانی امروز ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری مسجد دوستدار خانواده، مسابقه کتاب خوانی همسران را برگزار کرد.

« مجید خوبی زاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری مسابقه کتاب خوانی همسران خبر داد و گفت: امروز ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری مسجد دوستدار خانواده، مسابقه کتاب خوانی همسران را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: هم زمان با سال روز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا(س)، از سوی این کانون فرهنگی هنری، فراخوان شرکت در این مسابقه داده شد.
وی، ادامه داد: متقاضیان می بایست کتاب همسران عاشق یکدیگرند اگر ... را مطالعه کرده و در این مسابقه شرکت کنند.
خوبی زاده، با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقه، اظهارداشت: هدف از اجرای مسابقه کتاب خوانی همسران با توجه به اهمیت مقوله کتاب و کتاب خوانی این بود که با مطالعه این کتاب، سطح آگاهی زوجین نسبت به مهارت های همسرداری افزایش یابد و به دنبال آن از اختلافات خانوادگی و افزایش آمار طلاق در جامعه پیشگیری شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، عنوان داشت: نتایج مسابقه کتاب خوانی همسران فردا اعلام می شود و به ۶ نفر برگزیده در این مسابقه، جوایز کمک هزینه خرید کالای ایرانی اهدا می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اربعین حسینی هفته دفاع مقدس فعالیت های مسجدی ماه محرم خطبه های نماز جمعه مهارت همسرداری مسابقه کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی نیک‌طبع مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان درباره آخرین وضعیت تالاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان پس از وقوع سیلاب‌های اخیر گفت: بر اساس آخرین رصد نقشه‌های ماهواره‌ای، در حال حاضر ٥٠ هزار هکتار از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده و سیلاب کماکان در حال وارد شدن به تالاب است.

نیک‌طبع با بیان اینکه تالاب جازموریان تالاب کم‌عمق و کاملا فصلی است، خاطرنشان کرد: این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن، جذب آب به صورت یک اسفنج است که نه فقط باعث تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک سال می‌شود، بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی همچنین درباره دریافت حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان گفت: مطالعات زیست محیطی حقابه تالاب جازموریان در سه وضعیت مرطوب، خشکسالی و ترسالی صورت پذیرفته و مکاتبات لازم برای رهاسازی حقابه صورت پذیرفته است و شرکت آب منطقه‌ای نیز در مواردی رهاسازی حقابه را انجام می‌دهد و مکاتبات آن را به این اداره کل ارسال می‌کند.

کد خبر 846779 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تالاب خبر مهم استان‌ کرمان باران سازمان حفاظت محیط زیست

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین