Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@23:22:23 GMT

ایران فینالیست شد/ یک گام تا هت‌تریک قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۸۴۸

صراط:

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 16 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل کره جنوبی قرار گرفت.

تیم ایران بازی را با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، امیر غفور، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد.

این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 22 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 22 به سود ایران تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شاگردان ایگور کولاکوویچ راهی فینال این دوره از رقابت ها شدند و تنها یک گام با کسب سومین عنوان قهرمانی در آسیا فاصله دارند.

* ست نخست؛ 25 بر 22 به سود کره جنوبی

برتری نسبی در شروع مسابقه با ایران بود، اما کره ای ها هم بازی را با قدرت آغاز کردند. در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند، اما پس از آن کره ای ها توانستند از ایران پیش بیفتند. در امتیاز 23 بر 20 به سود کره و پس از اینکه کولاکوویچ چند بار بازیکنانش را تغییر داد، درخواست وقت استراحت کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود کره جنوبی خاتمه پیدا کرد.

* ست دوم؛ 25  بر 23 به سود ایران
تیم ایران ست دوم را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا توانست از حریف خود پیش بیفتد. در امتیاز 13 بر 8 به سود ایران سرمربی کره درخواست وقت استراحت کرد. در امتیاز 16 بر 10 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست پس از چند رالی تماشایی با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران تمام شد.

* ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ایران
در ست سوم هم ایران بازی را بهتر از کره جنوبی آغاز کرد و در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 16 بر 11 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در ادامه برتری تیم ایران بیشتر شد و در امتیاز 18 بر 13 سرمربی کره جنوبی درخواست وقت استراحت کرد تا نکاتی را به شاگردانش گوشزد کند. این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران تمام شد.

* ست چهارم, 25 بر 22 به سود ایران
کره ای ها برای اینکه بازنده بازی نباشند با تمام توان ست چهارم را شروع کردند، اما شاگردان کولاکوویچ هم تصمیم داشتند تا کار را در همین ست تمام کنند. تیم کره که تا این مرحله از مسابقات در تمام بازی ها پیروز شده بود دوست نداشت تا نتیجه را به میزبان واگذار کرد. زمانی که نتیجه بازی 14 بر 13 به سود کره جنوبی شد، کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد. در امتیاز 16 بر 15 به سود کره تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتد. در امتیاز 19 بر 17 به سود ایران لیبروی تیم کره جنوبی با اعتراض به سمت بازیکنان ایران آمد که این اقدام وی موجب ایجاد درگیری بین بازیکنان شد. داور برای اتمام این موضوع به هر دو تیم کارت قرمز نشان داد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

تیم ایران پیش از این مسابقه موفق به شکست تیم‌های سریلانکا، قطر، چین، هند و تایوان شده بود و نتیجه را به استرالیا واگذار کرده بود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم های استرالیا و ژاپن به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف دومین تیم صعود کننده به فینال رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی خیرونا به میدان رفت و در یک بازی پرگل و جذاب با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا قهرمانی رقیب قدیمی را مسجل کرده باشد.

این بازی علاوه بر اینکه می‌توانست قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کند، در تعیین سرنوشت تیم دوم جدول هم تاثیرگذار بود و شاگردان ژاوی با قبول این شکست جایگاه دوم را به خیرونا واگذار کردند و به رده سوم سقوط کردند که به هیچ وجه برای مدیران این باشگاه خوشایند نیست.

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم برای اینکه بتوانیم نتیجه را 1-3 کنیم اما به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار نبودیم. وقتی گل مساوی را دریافت کردیم از نظر روانی فروپاشیدیم.

ما باید روحیه و ذهنیت برنده داشته باشیم. باید این موضوع را در فصل بعد اصلاح کنیم. ما تیم خوبی هستیم اما باید پیشرفت کنیم. در این بازی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که بهای سنگینی برای آنها پرداخت کردیم. باید به ادامه فصل فکر کنیم چون این اتفاق دیگر رخ داده است.»

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا