Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:28:23 GMT

پیکان یک - ماشین‌سازی صفر/ نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۳۹۷

پیکان یک - ماشین‌سازی صفر/ نیمه نخست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال پیکان - ماشین‌سازی امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند.

ترکیب پیکان: مهدی امینی، مهران موسوی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی محمدی، حجت حق وردی، محمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو، امیرحسین کریمی ترکیب ماشین سازی‌: حامد لک، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، ادواردو دوسانتوس، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، شاهین توکلی، فرید بهزادی کریمی، سامان نریمان‌جهان، شاهین ثاقبی، علی آل‌کثیر دقایق و حواشی حساس: در فاصله کمتر از ۳۰ دقیقه تا شروع این بازی تنها ۱۰ هوادار تیم پیکان در ورزشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هواداران سامان نریمان جهان و شاهین ثاقبی، ۲ بازیکن سابق پیکان و فعلی ماشین سازی را تشویق کردند. مسئولان ورزشگاه در بخشی از این ورزشگاه گودبرداری کرده بودند تا در این محل سرویس بهداشتی بسازند. همچنین در جایگاه ویژه این ورزشگاه هم برای احداث اتاق VIP داربست نصب شده بود. گرمای اتاق خبرنگاران و خرابی کولر این محل سبب نارضایتی اصحاب رسانه شده بود. بازیکنان تیم‌های پیکان و ماشین سازی راس ساعت ۱۹:۱۰ برای تعویض لباس هایشان به رختکن بازگشتند. محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان در جایگاه ویژه حضور داشت. هواداران تیم پیکان پس از ورود حسین فرکی به زمین او را تشویق کردند. تیم میزبان با بنر گرامی داشت یاد و خاطره دفاع مقدس در مراسم پیش از بازی شرکت کرد. حامد لک با دقایقی تاخیر در این مراسم شرکت کرد. حسین پورامینی، سعید واسعی، علی حمودی و امیرحسین کریمی و شهریار مغانلو، بازیکنان تیم پیکان بوده که پیش از شروع بازی سمت رسول خطیبی رفته و با او خوش و بش کردند. همچنین تمام بازیکنان تیم ماشین سازی هم با رفتن سمت حسین فرکی از سرمربی پیکان رخصت گرفتند. در زمان شروع بازی حدود ۵۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. دقیقه ۳: پاس در عمق مدافع ماشین سازی سبب تک به تک شدن سامان نریمان جهان با مهدی امینی شد که دروازه بان پیکان با مهار ضربه مهاجم ماشین سازی از سوی هواداران لقب کاسیاس گرفت. دقیقه ۴: ارسال ضربه ایستگاهی جلال علی محمدی از سمت چپ زمین ماشین سازی با ضربه مهران موسوی در مقابل دروازه این تیم به گل اول پیکان تبدیل شد.

در حال تکمیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم