Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:52:07 GMT

تراکتور به سختی گل‌گهر را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۵۶۲

تراکتور به سختی گل‌گهر را شکست داد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال تراکتور و گل گهر عصر جمعه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و با حضور بیش از ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که در نهایت با برتری تیم میزبان خاتمه یافت.  

نیمه نخست این بازی که با مالکیت توپ و میدان تراکتوری ها همراه بود ولی شاگردان دنیزلی نتوانستند به برتری دست یابند و تنها موقعیت جدی بازی در این نیمه توسط احسان حاج صفی در دقیقه ۴ بازی بود که با ضربه ایستگاهی خود دروازه گل گهری ها را به لرزه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در نیمه دوم بازی و در دقیقه ۷۴ بازی تیم تراکتور صاحب ضربه پنالتی شد که ساسان انصاری توپ را بیرون از دروازه شوت کرد و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود تراکتوری ها خاتمه یافت.

در ترکیب تیم تراکتور در این بازی رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، محمدرضا خانزاده(اکبر ایمانی)، میثم تیموری، رضا اسدی، یوکیا سوگیتا(کوین فورچونه)، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(ویلیام میمبلا)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری بازی کردند.  

در ترکیب تیم گل گهر به ترتیب، مهردادبشاگردی، سید عبداله حسینی، محسن طرحانی، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، مهرداد بایرامی(پیمان رنجبری)، پیمان نامور(مهدی زبیدی)، حسام پور هاشم، کوین جامسون(جفرسون داسیلوا)، سجاد آشوری و امین پور علی رودبنه به میدان رفتند.  

به گزارش ایرنا، در طول بازی حسینی، برزای، بایرامی از تیم گل گهر و خانزاده از تیم تراکتور کارت زرد گرفتند.

در ابتدای این بازی بازیکنان دو تیم به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس آذربایجان شاخه گل اهدا کردند.  

تیم تراکتور با کسب ۸ امتیاز از چهار بازی مـوقت به رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد و تیم گل گهر با ۳ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.  

۹۸۵۳/۳۰۷۱ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی ورزش لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم

دیدار دو تیم تراکتور و فولاد با پیروزی تراکتور به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱۴ و ریکاردو آلوز در دقیقه ۸۷ برای تراکتور گلزنی کردند.

خلاصه بازی تراکتور و فولاد

کد خبر 751260

دیگر خبرها

  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید