Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، امروز آغاز شد و ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان نیز از ساعت 19:30 امروز میزبان مصاف تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در حالی با ترکیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، سیدمحمدرضا حسینی، عزت‌الله پورقاز، کی‌روش استنلی  سوارز و محمد محبی به میدان آمد که امیر قلعه‌نویی تیمش را با ترکیبی کاملاً هجومی به زمین فرستاده است.

نکته ویژه ترکیب سپاهان در بازی امروز نیز اضافه شدن سیدمحمدرضا حسینی به خط آتش این تیم است.

در آن سوی میدان سوشا مکانی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، میثم نقی‌زاده،  سعید آهنی، مجید عیدی، سجاد جعفری، میلاد خدایی و میرهادی میرجوان ترکیب نفت مسجدسلیمان را تشکیل می‌دادند.

با صدور ITC سوشا مکانی از سوی فدراسیون فوتبال نروژ کارت بازی این دروازه‌بان نیز روز گذشته از سوی سازمان لیگ صادر شد تا او امروز جایگزین حمید فرعباسی درون دروازه نفت مسجدسلیمان شود.

همچنین عباس عسگری مدافع نفت که دچار رباط صلیبی شده غایب بزرگ این تیم مقابل سپاهان است و به جای او سجاد جعفری برای این تیم بازی می‌کند.

نیمه نخست این مسابقه در حالی آغاز شد که سپاهانِ میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت روی دروازه نفت خلق کرد که البته مهاجمان این تیم چند بار در تله آفساید نفتی‌ها گرفتار شدند.

در دقیقه 7 محمد محبی پس از یک توپ‌ربایی از سمت چپ به سمت دروازه نفت نفوذ کرد، اما نتوانست کاری از پیش ببرد و توپ از کنار دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

در دقیقه 13 نفت مسجدسلیمان صاحب یک ضربه آزاد شد، اما شوت سرکش بازیکن این تیم به دیواره دفاعی سپاهان برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 18 ارسال بلند مهاجم سپاهان به محمدرضا حسینی رسید تا این بازیکن در موقعیت خوبی برای نزدیک شدن به دروازه نفت قرار گیرد، اما داور اعلام آفساید کرد تا سپاهانی‌ها بار دیگر در تله آفساید نفت گرفتار شوند.

در دقیقه 21 کی‌روش استنلی در آستانه دروازه نفت مسجدسلیمان و روی پاس هم‌تیمی خود صاحب توپ شد، اما سوشا مکانی این موقعیت گلزنی را از سپاهان گرفت.

نخستین فرصت جدی سپاهان در این مسابقه در دقیقه 23 نصیب سیدمحمدرضا حسینی شد اما ضربه سر او درست به جایی رفت که دروازه‌بان نفت حضور داشت و سوشا مکانی این توپ را با مشت دور کرد.

اصفهان| ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان برابر سپاهان مشخص شداصفهان| ترکیب سپاهان برابر نفت مسجدسلیمان اعلام شداصفهان| قلعه‌نویی: توقع دارم هواداران سپاهان از ما حمایتی کامل داشته باشند/ رفتارهایی که با کی‌روش می‌شود جوانمردانه نیست

در دقیقه 30 شوت سجاد جعفری از پشت محوطه جریمه سپاهان و از میان 3 مدافع زردپوش در آغوش پیام نیازمند قرار گرفت تا این فرصت گلزنی برای نفت از دست برود.

در دقیقه 38 ارسال بلند محمدرضا حسینی روی یک ضربه آزاد به محمد محبی رسید، اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان به بیرون رفت.

بلافاصله و در دقیقه 39 نفت دست به ضدحمله زد اما شوت سرکش حسین ابراهیمی را پیام نیازمند با نوک انگشتان خود به بیرون فرستاد تا دروازه سپاهان این بار هم باز نشود.

در دقیقه 42 خطای میلاد خدایی روی امید نورافکن یک ضربه آزاد نصیب سپاهان کرد، اما ارسال او پس از ضربه سر کی‌روش استنلی و پس از چند رفت و برگشت نصیب سوشا مکانی شد تا این فرصت هم حاصلی برای سپاهان نداشته باشد.

در دقیقه 44 مدافعان نفت امید نورافکن را در نزدیکی محوطه جریمه نفت سرنگون کردند. این صحنه به جز اعلام یک ضربه آزاد به سود سپاهان یک کارت زرد هم نصیب مجید عیدی مدافع نفت مسجدسلیمان کرد، اما ضربه مستقیم محمدرضا حسینی خیلی راحت در اختیار سوشا مکانی قرار گرفت.

نیمه نخست این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت