Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده قبول دارد که تیمش در خانه حریفان خوب کار نکرده است.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل گرانادا در هفته پنجم لالیگا شرکت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده به خبرنگاران گفت:

گرانادا فصل را خوب شروع کرده است. کلا تیم‌های تازه صعود کرده همیشه خطرناک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون انگیزه زیادی دارند، بی محابا شما را تحت فشار قرار می‌دهند. دو بازی خارج از خانه قبلی را نبرده‌ایم و می‌خواهیم این یکی را ببریم. واضح است که نتایج خوبی در خانه حریفان نگرفته‌ایم و به دردسر افتاده‌ایم. در پامپلونا هم مستحق پیروزی نبودیم. در خانه خیلی خوب کار می‌کنیم و باید این فرم را به خارج از خانه هم سرایت بدهیم. با امتیازات بیرون از خانه است که جام می‌برید.

پاسپورت اسپانیایی آنسو فاتی؟ هنوز به تیم ملی دعوت نشده است. خواهیم دید چه می‌شود ولی اگر برود، خبر بدی است چون در تیم جا افتاده بود. اگر اکنون جدا می‌شد که مصدوم زیاد داشتیم، واقعا خبر بد بزرگی می‌بود. دمبله؟ او هنوز به طور کامل با تیم تمرین نکرده و امیدواریم امروز این اتفاق بیفتد. بحث‌ درباره اولویت فاتی به او و آمادگی دمبله، نیمکت نشینی او و ... چیزهایی است که درباره همه بازیکنان پرسیده می‌شود. خواهیم دید آیا فاتی جای دمبله را گرفته یا نه. آنها هنوز با هم تمرین یا بازی نکرده‌اند. حالا می‌بینیم. باید ببینیم کدام بازیکن به ما تعادل بیشتر و بهتری در حمله و دفاع به ما خواهد داد. رسیدن فاتی و پرز به تیم اول به خاطر شایستگی آنها بوده است نه فقط مصدومیت دیگر بازیکنان. کار آسانی نیست چون در تیم اول بازیکنان فوق العاده‌ای حضور دارند.

مسی؟ او را در فرم خوبی می‌بینم. تاکنون آمادگی لازم را برای حضور در یک بازی کامل نداشته است. می‌توانست برای دقایقی بازی کند که کرد و خوب هم بازی کرد. امیدواریم با بازگشت او تیم بهتر کار کند. واضح است که بازگشت لئو، تغییراتی در خط حمله و ترکیب تیم ایجاد خواهد کرد. سبک بازی تیم را بازیکنان تعیین می‌کنند. فردا ممکن است تغییراتی در ترکیب داشته باشیم چون بازی میان هفته هم داریم. مسی سال گذشته بخشی از سیستم چرخشی بود و در چند بازی استراحت کرد. امسال هم داستان همین است.

وضعیت آلنیا؟ هافبک‌های زیادی داریم ولی به همه فرصت بازی خواهد رسید. ذخیره‌ها باید کاری کنند که بازیکنان فیکس، احساس امنیت نکنند. گرچه بازیکن فیکسی به آن صورت در خط میانی نداریم. 

مشکل تیم در بازی‌های خارج از خانه؟ مشکل این است که مالکیت موثر نداریم. توپ را در اختیار داریم ولی خبر از ایجاد موقعیت گل و نفوذ به محوطه جریمه حریف نیست. قبلا هم این اتفاق برایمان افتاده بود. باید فرصت طلب‌تر و جنگنده‌تر باشیم. انرژی بیشتری باید بگذاریم. حالا فشار بیشتری روی ما وجود دارد. به خصوص در دقایق پایانی خوب کار نکرده‌ایم و در مجموع پایین‌تر از انتظارات بوده‌ایم.

گریزمان؟ او می‌تواند در چند پست بازی کند. باید تلاش کرد و هنگام دفاع، در وسط میدان باشد. مشارکت در دفاع یکی از خصوصیات مهم بازی گریزمان است. علی رغم بازی در کناره ها او می‌تواند در پست مهاجم مرکزی هم خوب باشد و گلزنی کند. 

جونیور فیرپو؟ فردا برای او فرصت خوبی است. باید از مصدومیت آلبا استفاده کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم